اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره:

آشنایی دانش‌آموزان با آسیب‌های اجتماعی ضروری است

خبرگزاری فارس: بخشدار شبانکاره گفت: آشنایی دانش‌آموزان با آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

آشنایی دانش‌آموزان با آسیب‌های اجتماعی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مختار چترسنجی عصر سه‌شنبه در جلسه با مسئولان شبانکاره و مدیران مدارس این منطقه اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار است و تقویت این نهاد نقشی مهم در پیشرفت و توسعه کشور دارد.
وی افزود: استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و تلاش برای کیفیت‌بخشی به امر تعلیم و تربیت یک مسئله مهم است که باید مد نظر متولیان امر آموزش و پرورش قرار گیرد.
بخشدار شبانکاره خاطرنشان کرد: باید نسبت به شناخت توان و ظرفیت دانش‌آموزان اهتمام ورزیم و مربیان تربیتی و معلمان در این راستا نقشی ویژه دارند.
چترسنجی در ادامه خواستار راه‌اندازی پایگاه سلامت روان در بخش شبانکاره شد و خاطرنشان کرد: در کنار راه‌اندازی این پایگاه اجرای طرح آموزش مهارت زندگی را در مدارس در دستور کار داریم تا قشر جوان جامعه در مقابل آسیب‌ها مقاوم باشند.
وی با بیان اینکه باید دانش‌آموزان را با آسیب‌های اجتماعی آشنا کرد یادآور شد: در کنار این آشنایی باید راه‌های مقابله با آنها را نیز آموزش داد.
بخشدار شبانکاره گفت: امروز شاهد بهبود امکانات رفاهی برای تحصیل دانش‌آموزان در مدارس هستیم و دولت نهم و دهم در این راستا بیش از دولت‌های گذشته تلاش داشته است.
چترسنجی بیان داشت: در شرایط کنونی دشمنان برای جذب دانش‌آموزان و دانشجویان تلاش زیادی دارند و با تضعیف ارزش‌ها و باورهای دینی در این عرصه فعال هستند که آموزش و پرورش باید نسبت به بصیرت‌بخشی به آینده‌سازان ایران اسلامی بیشتر تلاش کند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول