اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به منظور دسترسی آسان به فازهای پارس جنوبی محقق شد؛

احداث جاده پیرامونی سایت صنعتی اختر در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی از احداث جاده پیرامونی سایت صنعتی اختر در پارس جنوبی خبر داد.

احداث جاده پیرامونی سایت صنعتی اختر در پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید پیروز موسوی عصر امروز در بازدید از فازهای پارس جنوبی اظهار داشت: وزیر نفت با تلاش شبانه‌روزی نسبت به توسعه فازهای در دست احداث تاکید دارد و رشد قابل‌توجهی نیز در این عرصه مشاهده می‌شود.
وی افزود: مهندس قاسمی اشراف کاملی بر صنعت نفت دارد و بویژه در حوزه پارس جنوبی به دلیل تجربه بالایی که دارد تاثیر بسزایی داشته و روز به روز شاهد رشد بیشتری در پیشرفت فیزیکی فازها هستیم.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی خاطرنشان کرد: منطقه ویژه همواره در توسعه زیرساخت‌ها و گسترش راه و بزرگراه و همچنین توسعه مراکز بهداشتی و درمانی عملکرد مطلوبی داشته و در سال جاری این روند رشد بیشتری داشته است.
 موسوی از توسعه فضای سبز منطقه پارس2 خبر داد و گفت: این پروژه در راستای کمک به محیط زیست منطقه و ایجاد محیط سالم در حال انجام است.
وی یادآور شد: فاز نخست این طرح اخیرا آغاز شده است و همزمان برنامه‌ریزی برای اجرای فاز دوم این پروژه نیز در دست انجام است.
موسوی تصریح کرد: به منظور تسهیل در آمد و شد و روان‌سازی ترافیک منطقه پارس 2، پروژه احداث میدان ورودی شهر کنگان از برنامه‌های کاری سازمان منطقه ویژه پارس است که از سوی مدیریت پارس 2 اجرایی می‌شود.
وی از احداث جاده پیرامونی سایت صنعتی اختر خبر داد و اذعان داشت: این طرح بزرگ به منظور دسترسی آسان و ارتباط موثر بین فازها اجرایی شده است.
مدیرعامل پارس جنوبی همچنین از احداث جاده فنس و گشت‌زنی سایت صنعتی اختر خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح نیز به منظور حفاظت و صیانت از سایت صنعتی اجرایی شده و از پروژه‌های مهم زیرساختی در منطقه ویژه پارس در حوزه عملیاتی توسعه فازهای باقیمانده پارس جنوبی است.
موسوی اضافه کرد: باید دست به دست هم بدهیم و از همه فرصت‌های موجود برای رشد و پیشرفت بیشتر در منطقه پارس جنوبی استفاده کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول