اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر داد:

معاینه طب صنعتی بیش از 9 هزار نفر از کارکنان پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از معاینه طب صنعتی 9500 نفر از کارکنان پارس جنوبی خبر داد.

معاینه طب صنعتی بیش از 9 هزار نفر از کارکنان پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سعید لطفی در بازدید از مراکز بهداشت و درمان پارس جنوبی اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب پزشکی و بهداشتی درمانی به کارکنان صنعت نفت و ساکنان بومی منطقه از مهم‌ترین اولویت‌های این مجموعه است.
وی افزود: خدمات سلامت کار شامل معاینه فیزیکی اسپیرومتری، ادیومتری، آزمایش‌های طبی و دندانپزشکی در چهار مرکز اصلی سلامت کار مجتمع گازی پارس جنوبی، پتروشیمی‌های منطقه پارس، پالایشگاه گاز فجر جم و مرکز سلامت کار منطقه ویژه پارس و 14 مرکز بهداشتی و درمانی زیر مجموعه انجام می‌شود.
این مسئول به اهمیت طب صنعتی در حفظ سلامت کارکنان صنعت نفت خبر داد و خاطرنشان کرد: در معاینات دوره‌ای کارکنان که به صورت منظم انجام می‌شود پایش سلامت پرسنل کارکنان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
لطفی تصریح کرد: همچنین صلاحیت انجام کار متقاضیان استخدام با توجه به شغلی که در آینده عهده‌دار خواهند بود از لحاظ جسمی و روانی سنجیده و تناسب و یا عدم تناسب توانایی آنان در انجام آن شغل به اداره استخدام گزارش می‌شود.
وی اضافه کرد: رویکرد و اولویت بهداشت و درمان صنعت نفت بر اصل پیشگیری است؛ از این رو بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر نیز تمام تلاش خود را بر پیشگیری از بروز بیماری‌ها متمرکز کرده است.
رئیس طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر اذعان داشت: امیدوار هستیم با تغییر نگرش مدیران در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بحث پیشگیری در سطوح اولیه، به جایگاه واقعی خود دست یابد.
لطفی از معاینه طب صنعتی 9500 نفر از کارکنان پارس جنوبی خبر داد و گفت: هم‌اکنون معاینات دوره‌ای طب صنعتی در حوزه عملیاتی پارس جنوبی و شهرستان جم در حال انجام است که تا پایان سال هشت هزار از کارکنان رسمی و بیش از یک هزار و 500 نفر از کارکنان غیررسمی مورد آزمایش‌های سلامت شغلی قرار می‌گیرند و در مجموع 9500 نفر از کارکنان صنعت نفت تحت معاینه قرار می‌گیرند.
وی یادآور شد: در سال گذشته حدود 90 درصد از نیروهای تحت پوشش این بهداشت و درمان تحت معاینات ادواری و آزمایشات تشخیص طب صنعتی قرار گرفتند.
وی افزود: علاوه بر این در سال گذشته بیش از 1300 نیروی پیمانکار در مرکز سلامت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مورد معاینه طب صنعتی قرار گرفتند.
رئیس طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خاطرنشان کرد: در سال جهاد اقتصادی از همه انرژی و توان موجود برای ارائه خدمات بهینه به کارکنان صنعت نفت بهره می‌بریم و خدمات بهداشتی مورد نیاز را ارائه می‌کنیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول