اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محله مهدی‌آباد شیراز صورت گرفت؛

راه‌اندازی مرکز پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان

خبرگزاری فارس: دومین مرکز پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان شیراز به منظور خدمت‌رسانی به ساکنین مناطق محروم در مهدی آباد شیراز افتتاح شد.

راه‌اندازی مرکز پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بعد از ظهر امروز در آیین گشایش دومین مرکز پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان در شیراز اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم مناطق مختلف لازم به نظر می‌رسد، به ویژه ارائه خدمات سلامت به اهالی حاشیه شهرها که در حال حاضر با توجه به وضعیت این مناطق، ارائه خدمات بهداشتی و سلامت آنها حتی از روستاها نیز ضروری‌تر است.
محمد هادی ایمانیه ابراز امیدواری کرد که با تکمیل زنجیره خدمات‌رسانی و انجام کارهای فرهنگی، در توانمندسازی و ارتقای سلامت مردم این مناطق گام موثری برداشته شود.
کارشناس مسئول واحد بهداشت دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم نیز گفت: در راستای ارائه خدمت به مردم مناطق محروم حاشیه شهرها و توجه به گروه‌های محروم جامعه مرکز ارائه خدمات دندان پزشکی با نام امام علی (ع) 2 در مهدی آباد راه‌اندازی شده است.
شاهرخ قیصری اضافه کرد: این مرکز با همکاری واحد بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشتی و معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه در قالب طرح نادیان سلامت و با صرف هزینه بیش از یک‌میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: ساختمان این مرکز توسط سازمان مسکن و شهرسازی آماده و در اختیار شهرداری منطقه 9 قرار گرفته و دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به تامین نیروی انسانی، تجهیزات دندان پزشکی و مواد مصرفی آن اقدام کرده است.
به گزارش فارس، نخستین مرکز ارائه خدمات پیشگیری بیماری‌های دهان و دندان نیز با نام امام علی (ع) در پارک شقایق واقع در بلوار باهنر جنوبی شیراز فعال است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول