اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

تبریز 12 هزار تاکسی دارد / تاکسی‌های تبریز آگهی‌دار شدند

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از تردد 12 هزار تاکسی در این کلانشهر خبر داد.

تبریز 12 هزار تاکسی دارد / تاکسی‌های تبریز آگهی‌دار شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در مراسم رونمایی آزمایشی از 50 دستگاه تاکسی تجهیز شده به تابلوهای تبلیغاتی، از تاکسیرانان به عنوان سفیران  فرهنگی و ویترین خدماتی  مدیریت شهری  تبریز یاد کرد.
وی‌ ناوگان 12 هزار نفری تاکسیرانی تبریز را ظرفیتی بالا برای ترویج و انتقال فرهنگ، اخلاق‌ و ارزش‌های دینی اسلامی به شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: شهر تبریز از 100 سال قبل دارای ناوگان حمل و نقل درون شهری بوده و از جمله با سابقه‌ترین شهرها در بخش مدیریت حمل و نقل درون شهری است و باید از این ظرفیت برای انتقال برخی از ارزش‌های دینی، ملی و مذهبی به جامعه به علت ارتباط مستقیم رانندگان تاکسی با مردم استفاده کنیم.
نوین با اشاره به‌ رونمایی آزمایشی از 50 دستگاه تاکسی تجهیز شده به تابلوهای تبلیغاتی‌ تاکید کرد: طرح نصب تابلوهای تبلیغات شهری بر روی تاکسی‌های ‌تبریز، به عنوان یکی از مهم‌ترین مصوبات شورای عالی ترافیک کشور، با رونمایی از 50 پانل تبلیغاتی به طور آزمایشی در سطح شهر تبریز به مرحله اجرا در می‌آید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جزئیات این طرح افزود: این طرح با هدف همسان‌سازی تبلیغات محیطی و شهری‌، استفاده بهینه از بدنه تاکسی‌ها در تبلیغات محیطی و نیز کمک به درآمدزایی جنبی رانندگان تاکسی از سوی شهرداری تبریز در دستور کار قرار گرفته است.
شهردار تبریز  همچنین خواستار نظارت دستگاه‌های ذی‌ربط بر روی آگهی‌های تبلیغی بر روی بدنه تاکسی‌ها شد و تاکید کرد: باید در روی بدنه این تاکسی‌ها کالاهای ایرانی ‌تبلیغ شود تا فرهنگ‌سازی خوبی نسبت به استفاده شهروندان از اجناس ایرانی صورت گیرد.
نوین از برنامه‌ریزی شهرداری تبریز برای تعمیم و پوشش کلی اجرای این طرح در آینده نزدیک بر روی تمام تاکسی‌های شهر تبریز خبر داد.
شهردار تبریز گفت: بخش اعظمی از درآمدهای حاصله از این مکانیزم تبلیغاتی به رانندگان تاکسی‌های درون‌شهری تبریز اختصاص خواهد یافت.
در پایان این مراسم، رژه 50 دستگاه تاکسی مجهز شده به این تابلوهای تبلیغاتی‌ برگزار شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول