اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه خبر داد:

فعالیت 307 تاکسی درون شهری در قروه / نوسازی 120 دستگاه تاکسی درون شهری

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه از فعالیت 307 تاکسی درون شهری در این شهرستان خبرداد و گفت: به منظور افزایش ارائه خدمات 120 دستگاه از این تاکسی‌ها نوسازی خواهند شد.

فعالیت 307 تاکسی درون شهری در قروه / نوسازی 120 دستگاه تاکسی درون شهری
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نادر فخری صبح امروز در گردهمایی رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری این شهرستان با بیان اینکه بر اساس استانداردهای حمل و نقل به ازای هر 300 نفر مسافر یک دستگاه تاکسی اختصاص می‌یابد، اظهار داشت: در حال حاضر 57 تاکسی افزون بر ظرفیت مورد نیاز است.
وی خاطرنشان کرد: با تدوین مکانیسم نظارتی و بر مبنای شاخص‌‌های رتبه بندی تخلفات صنفی و راهنمایی رانندگی، مجوز افرادی که به قوانین پایبند نباشند توقیف و از فعالیت آنان ممانعت می‌شود.
فرماندار قروه بر ارتقای سطح کارایی و آگاهی رانندگان تاکسی با برنامه‌ریزی سالانه اشاره کرد و افزود: رانندگان تاکسی به عنوان افرادی که ارتباط مستقیم با اقشار مردم دارند، مجموعه‌ای تاثیرگذار در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی محسوب می‌شوند، از این رو برگزاری دوره‌های آموزشی برای آنان امری  ضروری است.
فخری بر لزوم تغییرات اصولی و اساسی در ناوگان حمل و نقل شهری و دیگر عرصه‌های خدمات شهرداری تاکید کرد و گفت: شهر قروه نیازمند تغییرات بسیاری در این بخش است.
به گفته وی، توسعه فیزیکی معابر، خیابان‌ها و اصلاح هندسی تقاطع‌ها از مهم‌ترین نیازهای امروز در شهرستان قروه است که باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

*120 دستگاه تاکسی درون شهری در قروه نوسازی می‌شود
شهردار قروه نیز در این گردهمایی از نوسازی 120 دستگاه تاکسی درون شهری در این شهرستان خبرداد و گفت: در راستای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، 9 دستگاه مینی‌بوس جذب و به بخش خصوصی واگذار شده است.
رضا درویش‌قادری همچنین از اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون ریال به سازمان حمل و نقل همگانی شهر قروه و حومه خبر داد و خاطرنشان کرد:  در راستای ساماندهی ترافیک شهر قروه هفت پایه چراغ راهنمایی برای نصب در چهار راه‌های پرتردد با صرف اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال خریداری و 60 مورد سرعت‌گیر نیز در نقاط مختلف شهر ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: در راستای ایجاد امنیت روانی برای مسافران، تمامی رانندگان تاکسی به لباس فرم ملبس شده‌اند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول