اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

توسعه مشهد نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

خبرگزاری فارس: عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای خدماتی که شهرداری به زائران و مجاوران بارگاه امام رضا(ع) ارائه می‌کند به مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیازمند است.

توسعه مشهد نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از شهرداری مشهد، علی بروغنی با بیان این مطلب اظهار داشت: توسعه متوازن، نیازمند مشارکت شهروندان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.
وی با بیان اینکه شهرداری مشهد به عنوان مدیریت کلان شهری وظیفه دارد در موضوعات مختلف و زیر ساختی شهر وارد شده و سرمایه‌گذاری کند خاطرنشان ‌کرد: مشارکت شهروندان در امور شهر ظرفیت مطلوب و قابل توجهی است که شهرداری مشهد در اختیار شهروندان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قرار داده است.
بروغنی با تأکید بر جایگاه ویژه مشارکت مردم در امور اجرایی شهر و اخذ ایده‌ها و نظرات و انجام پروژه‌ها با همراهی و همکاری همه اقشار به‌ویژه صاحبان اندیشه و متخصصان و صاحب‌نظران افزود: جلب و جذب سرمایه‌های بخش خصوصی نیاز اساسی برای توسعه و عمران کلانشهرهایی همچون مشهد است.
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط کنونی به سرمایه‌گذاری در زمینه پروژه‌هایی که منجر به حفظ و توسعه گردشگری با هدف استفاده عموم مردم شود نیازمندیم.
وی با اشاره به اینکه تقویت زیر ساخت‌های اقامتی به نفع همه زائران است، خاطرنشان ‌کرد: مشهد از جمله شهرهایی است که برای توسعه در آن باید شرایط مشارکت بخش خصوصی در مشهد را فعال کنیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول