اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در عرصه کتاب و کتابخوانی؛

خبرگزاری فارس رسانه برتر شد

خبرگزاری فارس: از سوی انجمن کتابخانه‌های استان آذربایجان‌شرقی، خبرگزاری فارس در این استان در عرصه کتاب و کتابخوانی به‌عنوان رسانه برتر و فعال شناخته شد.

خبرگزاری فارس رسانه برتر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمان کتاب و کتابخوانی که در کتابخانه مرکزی تبریز برگزار شد، سرپرستی خبرگزاری فارس در استان آذربایجان‌شرقی در این زمینه از سوی کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی در استان به‌عنوان مدیر نمونه رسانه برتر شناخته شد و با اهدای لوح تقدیر از وحید زینالی سرپرست خبرگزاری فارس در استان تجلیل شد.
در این مراسم که با حضور پرویز آژیده معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی، علی داننده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی اسماعیلی معاون اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، حسن خدایی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان و تنی چند از مسئولان برگزار شد، لوح مدیر نمونه رسانه برتر در آذربایجان‌شرقی توسط پرویز آژیده معاون سیاسی استاندار و علی داننده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به وحید زینالی اعطا شد.
گزارش فارس حاکی است، در این مراسم همچنین از مسعود پیمان مدیر مسئول روزنامه مهد آزادی و طالبی از باشگاه خبرنگاران آذربایجان‌شرقی نیز به‌عنوان رسانه برتر در عرصه کتاب و کتابخوانی تجلیل شد.
بر اساس این گزارش، این مراسم با ابتکار روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌شرقی برای نخستین بار در کشور در فضای نمایشگاهی کتاب برگزار شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول