اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

اعتماد آفرینی بزرگ‌ترین سرمایه رسانه‌هاست

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: اعتماد آفرینی بزرگ‌ترین سرمایه رسانه‌های گروهی و جمعی ماست که باید اهالی رسانه سعی کنند از این سرمایه ارزشمند محافظت کنند.

اعتماد آفرینی بزرگ‌ترین سرمایه رسانه‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از برنامه‌سازان و هنرمندان صدا و سیمای مرکز اردبیل که در سالن ولایت سپاه اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: اگر رسانه‌ای نتواند این عامل اعتماد آفرینی در بین مردم را تقویت کند هرگز در انتقال مفاهیم و پیام‌های خود موفق نخواهد بود چرا که زمینه‌ای برای دریافت این پیام‌ها وجود نخواهد داشت.
وی با اعلام اینکه در این رابطه حساس و با اهمیت شفاف‌سازی مسائل و بیان حقایق بسیار حایز اهمیت است، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید وظیفه و رسالت خود را که ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و انعکاس واقعیت‌ها به مردم جامعه است هرگز از دست ندهند.
استاندار اردبیل یکی دیگر از ویژگی‌های رسانه ملی را سرعت انتشار اخبار و اطلاعات و آگاه‌سازی مردم بیان کرد و گفت: رسانه‌ای در عصر امروز موفق است که بتواند در کمترین فرصت بیشترین اطلاعات را در اختیار مردم قرار دهد به طوری که این اطلاعات به روز و با ویژگی‌های خاص مطرح شده و به گوش مردم برسد.
این مسئول به هجمه‌های سنگین رسانه‌ای غرب و دشمنان بدخواه انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی ما با سخت‌ترین هجمه‌های استکبار جهانی به ویژه هجمه فرهنگی و رسانه‌ای مواجه است که برای خنثی کردن آنها باید به مولفه‌های قدرت رسانه‌های خود توجه کنیم.
این مسئول پرهیز از هرگونه اختلاف‌اندازی در کشور و تقویت مولفه‌های وحدت را بیان کرد و گفت:‌ ما امروز بیش از هر زمان دیگر به تقویت این مبانی ارزشمند نیاز داریم تا با خودداری از حرکت‌های تک سویه بتوانیم به اهداف خود و اهداف نظام اسلامی دست پیدا کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز بالا بردن آگاهی مردم از مسائل مختلف را ضروری خواند و بر ارتقای کیفی تولیدات از طریق صدا و سیمای مرکز اردبیل تاکید کرد.
ابوالحسن صادقی جهانی انعکاس دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران را از اولویت کار شبکه سبلان اعلام کرد و گفت: ما از طریق رسانه استانی اعم از صدا و سیما تلاش می‌کنیم تا رخدادهای استان را به سرعت انعکاس داده و با برنامه‌ریزی‌های دقیق نیازهای مخاطبان را براساس ذائقه و علاقمندی آنها برآورده کنیم.
وی گفت: با 24 ساعته شدن پخش برنامه‌ها از شبکه استانی یک جهش خوبی را در تولید و پخش برنامه‌های متناسب با علاقمندی مردم شاهد هستیم که انتظار می‌رود با رفع برخی از مشکلات و معایب فنی زمینه برای بهتر شدن فضای تولید برنامه‌ها به وجود آید.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم در کنار تجلیل از برنامه‌سازان و هنرمندان منتخب صدا و سیمای مرکز اردبیل از مصطفی بخشی تصویربردار و جانباز دوران دفاع مقدس، سعید محمدپور قهرمان وزنه‌برداری و افتخار آفرین در مسابقات جهانی فرانسه و همچنین  تعدادی از بازنشستگان صدا و سیمای مرکز اردبیل تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول