اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:

جلب اعتماد مردم سبب افزایش ضریب امنیتی خواهد شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه امنیت توسط مردم باید تامین شود و پلیس فقط پشتیبانی‌کننده باشد، گفت: جلب اعتماد عموم مردم سبب افزایش ضریب امنیتی خواهد شد.

جلب اعتماد مردم سبب افزایش ضریب امنیتی خواهد شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده ظهر امروز در آیین پایانی نخستین جشنواره شهروند برگزیده که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی ایران متکی و نشات گرفته از مردم است.
وی با بیان اینکه مردم امروز پلیس را از خود بیگانه نمی‌دانند، تصریح کرد: پلیس در عصر کنونی قابل مقایسه با زمان شاهنشاهی نیست و تفاوت‌های بسیاری از هر نظر با قبل از انقلاب کرده است.
حسن‌زاده ادامه داد: آمار و ارقام نشان داده که با بروز هر نوع مشکلی مردم به سرعت با پلیس 110 تماس برقرار می‌کنند که این نشان از اعتماد و اطمینان مردم به نیروهای خدوم انتظامی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان موفقیت یک پلیس را در گرو جلب اعتماد عموم مردم  عنوان کرد و گفت: جلب اعتماد مرم سبب افزایش بروز امنیت در جامعه خواهد شد.
حسن‌زاده در ادامه ایجاد امنیت پایدار را در سایه حضور مردم دانست و افزود: اعتماد و ارتباط متقابل بین مردم و مسئولان موجب ارتقای پلیس می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تمامی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای اعتماد و اطمینان مردم نسبت به نیروهای نظامی و انتظامی حاصل شده است.
وی به مشارکت و همکاری مردم در صحنه‌ها و وقایع مختلف انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: از همان سال‌های اول انقلاب تاکنون مردم با مشاهده کوچ‌ترین مورد مشکوکی بلافاصله نیروهای انتظامی را در جریان قرارداده‌اند.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان عنوان کرد: ایران تاکنون بیش از 16 هزار قربانی ترور داشته و یکی از مقابله کننده‌های جدی در مقابل ترور است.
حسن‌زاده اضافه کرد: بسیاری از خانه‌های تیمی تروریستی که بیشتر در اوایل انقلاب فعالیت داشتند توسط خود مردم شناسایی و به نیروهای نظامی و انتظامی اطلاع داده و سپس به همت این نیروها متلاشی شدند.
وی به حضور بیش از 5 میلیون مسافر و گردشگر در ایام تعطیلات در کردستان اشاره کرد و گفت: از این تعداد، 2 میلیون مسافر مقیم در ایام تعطیلات در استان حضور داشتند که این نشان از وجود امنیت بالایی این استان است.
وی تاکید کرد: امنیت توسط مردم باید تامین شود و پلیس فقط پشتیبانی‌کننده خواهد بود و در این صورت است که امنیت در جامعه‌ای به صورت پایدار ایجاد خواهد شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول