اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه دزفول:

نقش بسیج در حفاظت از دستاورد‌های انقلاب غیرقابل انکار است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه دزفول گفت: نقش بسیج در حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است و به این دلیل باید درباره فعالیت‌های بسیج به مردم اطلاع‌رسانی شود.

نقش بسیج در حفاظت از دستاورد‌های انقلاب غیرقابل انکار است
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، سرهنگ پاسدار محمد حسن فضیلت پناه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج در برقراری نظم و امنیت در کنار سایر نیروها نقش مهمی ایفا می‌کند.
وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج در زمینه‌های مختلف افزود: در اجرای امر به معروف و نهی از منکر از ابتدای سال تاکنون چندین هزار تذکر لسانی توسط خواهران و برادران بسیجی در قالب گشت‌های ارشاد در مناطق مختلف شهر دزفول صورت گرفته است.
 فرمانده سپاه دزفول آموزش‌های ورزشی، فعالیت در کانون جوانان و مشاوره خانواده و حضور بسیج در مسابقات مختلف کشوری و استانی ورزشی را از دیگر فعالیت‌های بسیج دانست و تاکید کرد: با توجه به افزایش جمعیت در شهرستان دزفول 60 پایگاه بسیج به پایگاه های موجود اضافه شده و گردان های عاشورا نیز در سال جاری دو برابر شده‌اند که از نظر اعتقادی و تربیتی آماده خواهند شد.
 وی افزود: در راستای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ دفاع مقدس نیز در سال جاری پنج هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
فعالیت بسیج تنها در حوزه امنیتی و نظامی نیست بلکه در ابعاد مختلف آموزشی، خدماتی، نظامی، فرهنگی و سازندگی و محرومیت‌زدایی در جامعه فعالیت گسترده‌ای را به انجام می‌رساند.
 وی گفت: بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی در شهرستان دزفول در سال جاری با هماهنگی ستاد نوسازی و آموزش و پرورش دزفول و سردشت در طول کمتر از سه ماه در 19 مدرسه فعالیت‌های بهسازی و تعمیراتی انجام داده است.
فضیلت پناه افزود: بسیج سازندگی در سال جاری یک مدرسه سه کلاسه نیز با هزینه سپاه پاسداران در منطقه محروم شیرین آب احداث کرده است.
 وی افزود: برای ریشه کن کردن بی سوادی نیز بسیجیان دزفول به همکاری نهضت سوادآموزی پرداخته و در امر سوادآموزی این اداره را یاری کرده‌اند.
فضیلت‌پناه با اشاره به اینکه در هفته بسیج سال‌جاری بیش از 500 برنامه فرهنگی در این شهرستان اجرا می‌شود، افزود: در اجرای این برنامه‌ها بزرگ‌ترین همایش سال با حضور چهار هزار نفر از گردان‌های دزفول روز پنجم آذرماه برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان در این همایش مسیر پایگاه‌ها و محل استقرار خود را تا محل گردهمایی به صورت نمادین و برنامه‌ریزی شده طی خواهند کرد و سپس از مقابل جایگاه رژه خواهند رفت.
 وی گفت: برگزاری شش یادواره شهدا در مناطق مختلف شهر ،دیدار با خانواده شهدا و بازمانده‌های آن‌ها از برنامه‌های گرامی داشت هفته بسیج است.
 فضیلت پناه افزود: امروز نیز همایشی برای قدرشناسی از ائمه جماعات و پایگاه‌های بسیج نیز برگزار شد که همیشه و در هر حال پشتیبان بسیج بوده‌اند.
وی افتتاح و کلنگ‌زنی چند پایگاه بسیج، همایش پیشکسوتان بسیج، ایست بازرسی و گشت‌های نمادین با حضور مسئولان مربوطه و قرائت میثاق نامه‌‌ای برای بسیجیان که به صورت دسته جمعی برای حفظ بسیج و ارزش‌های انقلاب اسلامی تدارک یافته را از دیگر ویژه برنامه‌های این هفته عنوان و بر برگزاری هر چه با‌شکوه‌تر این برنامه های تاکید کرد.
 وی گفت: تجمع هیئت‌های مذهبی در سالن ایثار در روز چهارشنبه با موضوع نقش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و همایش خواهران بسیجی با موضوع حجاب در آستانه متبرکه سبزقبا در روز پنجشنبه از دیگر برنامه های هفته بسیج می‌باشد.
 فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دزفول برگزاری 45 نشست روشنگری با هدف بصیرت‌افزایی و ارتقای بینش سیاسی در دانشگاه‌ها و مدارس دزفول از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در دزفول عنوان کرد و گفت: برپایی 10 نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس با 50 درصد تخفیف در سطح شهرستان نیز در این هفته به همین مناسبت برپا می‌شود.
 فضیلت پناه افزود: عطرافشانی مزار شهدای شهرستان دزفول ،برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی ،15 همایش پیاده‌روی ویژه ورزشکاران و ورزش دوستان، برگزاری 50 مسابقه مختلف ورزشی را نیز از دیگر برنامه های ویژه این هفته دانست و گفت که از 50 نفر از بسیجیان نمونه شهرستان دزفول نیز تجلیل خواهد شد.
انتهای پیام/ص10 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول