اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر تأکید کرد:

لزوم اجرای مصوبات جلسات شورای سلامت در ماهشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهشهر بر لزوم اجرای مصوبات جلسات شورای سلامت در این شهرستان تأکید کرد.

لزوم اجرای مصوبات جلسات شورای سلامت در ماهشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، منوچهر حیاتی صبح امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: جلسات شورای سلامت از اهمیت  بسزایی بر خوردار بوده و هر گونه کوتاهی و سهل‌انگاری مدیران سلامت شهروندان را تهدید خواهد کرد.
وی افزود: جلسات شورای سلامت باید بدون أخیر، کاربردی و تاثیرگذار برگزار شود.
فرماندار ماهشهر خاطرنشان کرد: مصوبات هر جلسه  باید به صورت عملیاتی  توسط ادارات بلافاصله اجرا شوند.
وی تصریح کرد: دبیر شورای سلامت موظف بوده هر مدیری که نسبت به مصوبات سهل‌انگاری و بی‌توجهی کرده را توبیخ کرده و وی را به مقامات قضایی معرفی کند.
حیاتی از اجرای روز نظافت عمومی در این شهرستان گفت: برگزاری این روز نمادین در شهرستان به خوبی صورت گرفت و این امر را مدیون مشارکت و تعامل بسیار جدی مردم و مسئولان هستیم.
وی با اشاره به اینکه شهرداران هر سه شهر ماهشهر، بندرامام و چمران، ورودی‌های شهرها را چنان‌که در شأن هر شهر بوده تنظیف کردند گفت: این حرکت بسیار عظیم و گسترده باید در همه شهرهای استان نهادینه شود.
فرماندار ماهشهر با بیان اینکه برای موفقیت‌های اسلامی باید با دلسوزی برای خدمت به مردم انجام وظیفه کرد گفت: خدمت مطلوب به شهروندان باید سرلوحه همه کارهای مسئولان قرار گیرد.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این جلسات تصریح کرد: جمع‌آوری اطلاعات و اولویت‌بندی مشکلات استانی،  انعکاس پیشنهادات در رابطه با سلامت و امنیت غذایی، بررسی و تصویب پیشنهادات و برنامه‌ریزی راهبردی ارائه شده و همچنین خدمات بهداشتی و درمانی در زمینه سلامتی و امنیت غذایی از اهداف جلسات شورای سلامت در شهرستان است.
حیاتی اضافه کرد: توجه به جسم، روان، پیشگیری از افسردگی شهروندان و اقدامات پیش‌بینی شده محور سلامت درفصل بازگشائی مدارس از دیگر برنامه‌هایی است که باید برای آن اقدامات ویژه در نظر گرفت.
وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم مسئولان شهرستان با ارائه خدمات مطلوب‌تر در راستای بهداشت و سلامت شهر و رهوندان اقدامات قابل‌قبول‌تری ارائه دهند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول