اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مؤسسه سایه‌های ماندگار خبر داد:

ثبت 140 هزار طلاق در کشور در سال گذشته

خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه سایه‌های ماندگار با اشاره به وقوع 140 هزار طلاق در کشور در سال گذشته گفت: بیشترین آمار طلاق مربوط به شهرهای بزرگ از جمله تهران است.

ثبت 140 هزار طلاق در کشور در سال گذشته
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آرمان داوری پیش از ظهر امروز در همایش "روز خانواده اسلامی" در بیرجند اظهار داشت: خلاقیت تولید ایده ذهنی جدید است که اگر بخواهیم موفق شویم باید خلاقیت و تولیدات جدید داشته باشیم.
وی با اشاره به وقوع 140 هزار طلاق در کشور در سال گذشته گفت: بیشترین آمار طلاق مربوط به شهرهای بزرگ از جمله تهران است.
مدیر مؤسسه سایه‌های ماندگار با بیان اینکه متوسط سن ازدواج در کشور بالا رفته است، اذعان داشت: بالغ بر 86 درصد افراد اعم از زن و مرد در سطح کشور از ازدواج خود ناراضی هستند.
داوری با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم به سمت جامعه متعالی برویم باید راهکار و راه‌ حل ارائه کنیم، افزود: بنابراین باید در راستای تعالی و پیشرفت خانواده در سطح جامعه راهکار و راه حل مناسب ارائه کنیم.
وی با بیان اینکه مشکلات خانواده یک بسیج ملی را می‌طلبد، ادامه داد: تا نهاد خانواده به خوبی شکل نگیرد تربیت فرزندان مؤثر نخواهد بود.
مدیر مؤسسه سایه‌های ماندگار با اشاره به اینکه برای داشتن یک خانواده موفق باید زن و شوهر در کنار یکدیگر احساس امنیت کنند، تصریح کرد: رابطه خوب و درست زن و شوهر داشتن فرزندان موفق در سطح جامعه خواهد بود.
رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی در این همایش با اشاره به فضاهای مختلف سایبری و اینترنتی در سطح جامعه اظهار داشت: خانواده‌ها سفیران تربیت فرزندان هستند تا آنها به سمت فضاهای نامناسب سایبری و اینترنتی کشیده نشوند.
غلامرضا حسینی اذعان داشت: امروز دنیای استکبار با تمامی تلاش‌های خود در مقاطع مختلف سنی و برای تمام افراد برنامه‌های مختلف در فضاهای اینترنتی انجام می‌دهد که در این زمینه خانواده‌ها باید هوشیار و آگاه باشند.
وی یادآور شد: خانواده‌ها و اولیا باید به عنوان سفیران تعلیم و تربیت فرزندان خود در راه اطلاع‌رسانی درست به فرزندان خود تلاش کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول