اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج ورزشکاران مازندران:

وزیر ورزش از خانواده 120 شهید مازندران تجلیل می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج ورزشکاران مازندران در آستانه برگزاری ششمین یادواره شهدای ورزشکار استان گفت: وزیر ورزش از خانواده 120 شهید مازندران تجلیل می‌کند.

وزیر ورزش از خانواده 120 شهید مازندران تجلیل می‌کند
محمدعلی فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: با استعانت از خداوند باری‌تعالی و پیروی از معنویات معظم رهبری در ترویج فرهنگ شهادت، ایثار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار مازندران، مراسم یادواره شهدای ورزشکار مازندران همزمان با هفته بسیج برگزار می‌شود.
وی گفت: این مراسم که در روز پنجشنبه سوم آذر به میزبانی شهرستان آمل  در سالن همایش ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.
فلاح تصریح کرد: در ششمین دوره این مراسم در حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولان ورزش استان و شهرستان از 120خانواده شهید با اهدای جوایز نفیس تجلیل می‌شود.
رئیس بسیج ورزشکاران مازندران هدف از برگزاری این مراسم را الگوسازی جوانانی دانست که می‌خواهند، قهرمان و پهلوان واقعی باشند.
فلاح در ادامه تصریح کرد: برگزاری چنین مراسمی فقط یادآوری گوشه‌ای از دلاوری و پهلوانی شهدای گرانقدرمان است.
وی ابراز داشت: شهدا از جان خود گذشتند تا جان دیگران، ناموس، میهن و خاک ارزشمند کشورشان را حفظ کنند.
فلاح در ادامه از برگزاری همایش اخلاق و راهبردهای اسلامی در ورزش خبر داد و تصریح کرد: این همایش با حضور اساتید دانشگاه آقایان مبینی و گلدوست و ورزشکاران دختر و پسر بسیجی در سالن همایش فتح المبین سپاه کربلا ساری برگزار می‌شود.
فلاح هدف از برگزاری این همایش را تعلیم و بازآموزی افراد تاثیرگذار ورزش درباره وظایف نقش و کارکردهای معنوی ارزشی و فرهنگی ورزش و تاثیر آن بر نسل جوان به منظور رشد و تعالی ارزشی، اخلاقی و فرهنگی جامعه ورزش عنوان کرد.
رئیس بسیج ورزشکاران مازندران در ادامه گفت: به منظور فراهم کردن زمینه ایجاد انگیزه برای فعال‌شدن افراد تاثیرگذار در ورزش و امر تربیت اخلاقی، معنوی و ارزشی ورزشکاران این همایش برگزار می‌شود.
وی همچنین هدف از برگزاری این همایش را به منظور جلوگیری از نفوذ و شبیخون فرهنگ‌های منحط و مقابله با تهدید نرم دشمن در ورزش خبر داد و متذکر شد: ورزشکاران و قهرمانان به هیچ عنوان فریب دشمنان خود را نخواهند خورد و با افتخارآفرینی و قهرمانی خود در میدان ورزشی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.
فلاح در پایان از افتتاح کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه نکا خبر داد و اذعان داشت: این کانون با حضور فرمانده سپاه ناحیه نکا، رئیس ورزش و جوانان نکا و فرماندار این شهرستان همزمان با آغاز هفته بسیج در این شهرستان افتتاح شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول