اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان:

باید حافظه ملت از تاریخ شهدا جاودانه بماند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان گفت: با توجه به خاطرات دفاع مقدس باید حافظه ملت از تاریخ شهدا جاودانه و همیشگی بماند.

باید حافظه ملت از تاریخ شهدا جاودانه بماند
بهروز خانلر در حاشیه برگزاری سیزدهمین برنامه عصر خاطره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با تأکید بر اینکه خاطرات دفاع مقدس باید به شکلی جذاب و هنرمندانه به نسل جوان و نسل سوم انقلاب منتقل شود، اظهار داشت:‌ برنامه شب خاطره با همیاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری، حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در هر ماه و با هدف آشنایی نسل جوان با فضای دفاع مقدس و خاطرات آن دوران برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه هر ماه در این برنامه از دو آزاده هنرمند تجلیل به عمل می‌آید، افزود: خون شهدا و عشق ولایت موجب احیا شدن کشور در عرصه‌های مختلف شده است و باید حافظه ملت از تاریخ شهدا جاودانه و همیشگی بماند.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان تصریح کرد:‌ بازخوانی خاطرات و سیره شهدا در وهله نخست موجب عبرت آیندگان شده و سپس تاریخ دفاع مقدس را در ذهن همگان تداعی می‌کند.
وی گفت: باید با استفاده از شیوه‌های هنرمندانه و جذاب مخاطبان امروز را که نسل جوان هستند با سیره و رفتار علوی شهدا آشنا کرد تا این نسل با الگوگیری از این افراد آینده خود را بیمه کند.
خانلر تصریح کرد: خاطرات دفاع مقدس باید با محتوایی جذاب و به شیوه‌ای هنرمندانه به نسل جوان منتقل شود.
وی در پایان با بیان اینکه این برنامه به طور مرتب در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تجلیل از هنرمندان و کسانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل جانانه مبارزه کرده‌اند در برنامه عصر خاطره مدنظر قرار گرفته است چراکه توجه به این افراد زنده نگه داشتن آرمان و ارزش‌های انقلاب است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول