اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس علوم قرآنی تبلیغات اسلامی سمنان:

حمایت از موسسات قرآنی در پیشرفت آنها موثر است

خبرگزاری فارس: کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: حمایت و پشتیبانی از فعالیت‏های موسسات قرآنی در پیشرفت کیفی و کمی آنها موثر است.

حمایت از موسسات قرآنی در پیشرفت آنها موثر است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سید حسین طباطبایی ظهر امروز در جلسه‏ای که به منظور بررسی مشکلات موسسات قرآنی برگزار شد، اظهار داشت: تعامل و همکاری موسسات با یکدیگر، ارائه آموزش‏های مورد نیاز جوانان در رشته‏های قرائت در سطح بالا، دوره‏های تخصصی قرآن کریم و سایر برنامه‏ها و طرح‏های فرهنگی و قرآنی از دیگر مواردی است که در پیشرفت موسسات تاثیرگذار است.
وی تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با اختصاص سهمیه‏های قرآنی در رشته‏های مختلف درصدد حمایت و پشتیبانی از اینگونه فعالیت‏هاست.
طباطبایی تصریح کرد: فعالیت‏های قرآنی موسسات بیشتر در زمینه برگزاری کلاس‏های تجوید، مفاهیم، حفظ، صوت و لحن، تربیت معلم روخوانی و روان‏خوانی، تجوید قرآن کریم و پیش‏دبستانی است که با استقبال خوب نوجوانان و جوانان برگزار شد.
کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: برگزاری یک دوره تربیت معلم روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، تجوید، مفاهیم، کلاس‏های نهضت قرآن‏آموزی، دوره آموزشی پیش دبستانی و تفسیر جز 18 قرآن کریم از جمله برنامه‏ها و فعالیت‏های موسسه قرآنی باب‏الحوائج (ع) سمنان است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول