اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان قزوین خبر داد:

200 برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: 200 برنامه شاخص در هفته بسیج با موضوعات فرهنگی، ورزشی، علمی، سیاسی و بصیرتی در سطح استان اجرا می‌شود.

200 برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سالار آبنوش پیش از ظهر امروز در نشست خبری بیان کرد: هر ساله هفته بسیج باشکوه‌تر و پویاتر از سال‌های گذشته در سراسر کشور برگزار می‌شود و هر سال جنبه مردمی آن نیز بیشتر و برجسته‌تر می‌شود.
وی ادامه داد: یکی از بهترین و بالاتری دستاوردهای انقلاب، شجره طیبه بسیج است و بسیج با دستور امام خمینی (ره) تشکیل شد و هرچه جلوتر رفتیم به عمق این پدیده پی بردیم و بسیج نجات‌دهنده انقلاب از بحران‌های مختلف ایجاد شده توسط دشمنان بوده است.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: همه انسان‌های آزاده و کسانی که از استقلال، آزادی و کرامت انسانی برخوردارند، بسیجی هستند و مقام معظم رهبری فرمودند آن کسی که از تسلط قدرت‌های بیگانه بیزار باشد، بسیجی است بنابراین در واقع آحاد مردم جامعه ما بسیجی هستند.
وی با تبریک هفته بسیج عنوان کرد: برنامه‌های هفته بسیج در سراسر کشور توسط رده‌های مختلف بسیج برگزار می‌شود و برنامه‌های شاخصی در هفته بسیج اجرا خواهد شد که بیش از 200 برنامه شاخص با موضوعات فرهنگی، ورزشی، علمی، سیاسی و بصیرتی اجرا می‌شود که این برنامه‌ها شامل سلسله نشست‌های سیاسی و عقیدتی، همایش عفاف و حجاب، برپایی نمایشگاه کتاب، محافل انس با قرآن، یادواره‌های شهدا، همایش مسجد محوری و غیره است.
آبنوش افزود: برگزاری سمینارهای علمی و پژوهشی، اهدای خون بسیجیان، همایش ستارگان خاکی، برگزاری سلسله همایش‌های جنگ نرم، گردهمایی بصیرتی و روشنگری، نشست استانی حلقه‌های شجره طیبین صالحین، اجرای مسابقات ورزشی و ویزیت درمانی توسط جامعه پزشکی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.
وی با اشاره به نقش موثر بسیج سازندگی اظهار کرد: بسیج سازندگی پروژه‌های خوبی در سطح استان به ویژه در مناطق محروم داشته است و پروژه‌های مختلفی توسط بسیج سازندگی اجرا شده است.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین توضیح داد: 20 سوله ورزشی شجره طیبه صالحین در حال احداث است که تحولی را در استان موجب می‌شود و مقرر است که تا پایان سال مالی این سالن‌ها به اتمام برسند و همچنین 70 پایگاه بسیج و 15 حوزه بسیج در حال احداث است و 20 پایگاه بسیج و 24 حوزه مقاومت بسیج نیز در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد که در مجموع برای این پروژه‌ها 7 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی با اشاره به نقش بسیج دانشجویی و اساتید اعلام کرد: در بحث تحول در مقوله علوم انسانی بسیج اساتید کارهایی داشته است و البته این موضوع زمان‌بر است و در واقع بسیج اساتید در حوزه زیرساخت‌های علمی در علوم انسانی کارهایی را آغاز کرده است و در خصوص کرسی‌های آزاداندیشی نیز رهبری گلایه داشتند که باید در راستای برگزاری این کرسی‌های آزاداندیشی به معنای واقعی گام برداشته شود.
آبنوش در ادامه با اشاره به جنگ نرم گفت: هدف دشمنان در جنگ نرم افکار عمومی و نگرش مردم است، در جنگ سخت و نیمه سخت پیروز میدان انقلاب اسلامی بود و در جنگ نرم نیز انقلاب موفقیت‌ها و دستاوردهایی داشته است که در سطح منطقه مشهود است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول