اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

ارتش پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ارتشی پشتیبان ولایت فقیه، رهبری و نظام اسلامی است.

ارتش پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت پیش از ظهر امروز در آیین استقلال تیپ 130 ارتش در خراسان شمالی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ارتشی آرمان خواه و عاشق ولایت است و طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب ثابت کرد که پشتیبان آرمان‌ها، ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است.
وی ارتقای ارتش مستقر در خراسان شمالی همزمان با هفته بسیج را اقدامی در خور توجه عنوان کرد و گفت:‌ این ارتقا قطعاً موجب تحرک و آمادگی توان رزمی ارتشیان استان شده از این رو مسئولان استان نیز با تمام توان در خدمت ارتش جمهوری اسلامی بوده و برای حمایت و تقویت آن از هیچ‌گونه همکاری فروگذار نخواهد بود.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد، این یگان سریع‌تر به سازماندهی جدید خود رسیده تا اقتدار لازم تأمین شود.
وی همچنین تقارن برگزاری مراسم استقلال تیپ 130 ارتش با هفته بسیج را مبارک خواند و افزود: هفته بسیج که یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده در جان و دل مردم ایران اسلامی جای دارد.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی ادامه داد: بسیج با تفکری که در جامعه ایجاد کرده نه تنها انسجام بخشی را در داخل گسترش داده و تقویت کرده است، بلکه این تفکر را در سایر نقاط دنیا ترویج داده است.
وی با بیان اینکه امروز به برکت این تفکر شاهد الگوبرداری سایر ملت‌ها برای آزادیخواهی و مبارزه با ظلم هستند، گفت: ‌این ملت‌ها آزادیخواهی را از ملت ایران و بسیجیان آموخته و در این مسیر سر از پا نمی‌شناسند.
فرمانده تیپ مستقل 130 ارتش در خراسان شمالی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه این تیپ در تمام مأموریت‌ها حضوری فعال داشته است، گفت: این تیپ مصمم‌تر از گذشته در دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی تلاش خواهد کرد.
اسماعیل لطف‌نیا با گرامیداشت یاد 700 شهید این تیپ در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: طرح‌های مختلفی در این تیپ در دست اجرا است که مهمترین آن طرح ثامن‌الائمه (ع) بوده که هم اکنون در این تیپ اجرا می‌شود.
بر پایه این خبر، در این آیین از بازنشستگان ارتش مستقر در خراسان شمالی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول