اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز؛

جشنواره فرهنگی ورزشی نیروی دریایی ارتش پایان یافت

خبرگزاری فارس: جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه دریایی سیرجان پایان یافت.

جشنواره فرهنگی ورزشی نیروی دریایی ارتش پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، مجید توسلی جانشین مرکز آموزش شهدای وظیفه دریایی سیرجان و دبیر این جشنواره ظهر امروز در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این مسابقات با هدف ارتقای روحی و پرورش جسم کارکنان وظیفه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مدت پنج روز در مرکز آموزش دریایی سیرجان و با شرکت 400 نفر از 13 پایگاه دریایی سراسر کشور برگزار شد.
وی بیان داشت: در مجموع رشته‌های قرآنی قرائت‌، ترجمه، مفاهیم‌، ترتیل و اذان پایگاه دریایی تهران با 370 امتیاز مقام اول‌، منطقه سوم دریایی کنارک با 290 امتیاز مقام دوم و منطقه یکم دریایی بندرعباس و مرکز آموزش دریایی سیرجان به صورت مشترک با 240 امتیاز مقام سوم را کسب کردند.
توسلی افزود‌: در نتایج نهایی، منطقه دوم دریایی بوشهر با 68 امتیاز مقام اول‌، مرکز آموزش دریایی سیرجان با 64 امتیاز مقام دوم و مرکز آموزش تخصصی دریایی رشت با 61 امتیاز مقام سوم را کسب کردند.
وی ابراز داشت: جام اخلاق این مسابقات نیز به پایگاه دریایی خارک اهدا شد.
توسلی گفت: در رشته شنا مرکز آموزش سیرجان، منطقه دوم دریایی بوشهر و منطقه یکم دریایی بندرعباس، رشته مینی فوتبال چمنی آموزش تفنگداری منجیل، منطقه دریایی بوشهر و مرکز آموزش سیرجان و در رشته تیراندازی تیم‌های بوشهر، خرمشهر و بندرانزلی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
وی افزود: در رشته طناب‌کشی دریایی رشت، مرکز آموزش سیرجان و  بندر انزلی در رشته دارت تیم‌های بوشهر، خرمشهر و منطقه چهارم انزلی، رشته کشتی دریایی تهران، خارک و بندرعباس و در رشته تکواندو تیم‌های رشت، بوشهر و بندرعباس رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
توسلی تصریح کرد: در رشته‌های دو صحرانوردی نیز تیم‌های بوشهر، آمادگاه جنوب سیرجان و منطقه سوم دریایی کنارک و تنیس روی میز تیم‌های بندرعباس، رشت و مرکز آموزش سیرجان موفق به دستیابی به مقام‌های اول تا سوم شدند.
توسلی گفت: در حفظ 20 جزء، محمدحسن لائینی از نوشهر‌، حفظ پنج جزء احمد صادقی از بندرعباس‌ و حفظ سه جزء عبدالباسط براهویی از چابهار‌ مقام‌های نخست را به دست آوردند.
وی اظهار داشت: در رشته قرائت، محسن حر از تهران‌، قرائت ترتیل هارون دور از بندرعباس‌، رشته مفاهیم ابوذر رحیمی‌پور از چابهار‌، رشته ترجمه محمدرضا لیاقت از چابهار و در رشته اذان حسین خالصی از مرکز آموزش سیرجان مقام‌های نخست را کسب کردند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول