اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

رویکرد پلیس مشارکتی است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: رویکرد پلیس مشارکتی است و با این رویه آسان‌تر و بهتر به امنیت می‌رسیم.

رویکرد پلیس مشارکتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین چناریان صبح امروز در جشنواره شهروند برگزیده اظهار داشت: نیروی انتظامی در حال حاضر با رویکردها و برنامه‌های جدید به ویژه در بحث مشارکتی توانسته در عرصه‌های مختلف شرایط تعاملی را با همه اقشار مختلف جامعه ایجاد کند.
وی رویکرد پلیس را مشارکتی عنوان کرد و بیان داشت: با این رویکرد آسان‌تر و بهتر به امنیت می‌رسیم و پایداری آن نیز بیشتر است.
چناریان افزود: امروز ظرفیت‌های مختلف و متفاوتی در جامعه وجود دارد که تسهیل کننده ایجاد شرایط لازم برای تحقق اهداف و برنامه‌هاست.
وی تصریح کرد: وجود سلیقه‌ها، فرهنگ‌ها و گستردگی موضوعات و تغییرات سرعتی در اجتماع، نخستین دغدغه افراد جامعه را قبل از هر نوع تقاضایی، ایجاد امنیت و فضای آرام کرده است.
چناریان خاطرنشان کرد: با وجود شرایط کنونی و تغییرات و پیشرفت‌هایی که بخشی از آنها نیز مخرب و منفی است، مشارکت و الگوسازی راه صحیح برای پیشرفت است.
وی بیان داشت: برگزاری جشنواره شهروند برگزیده به دنبال این است که در چنین شرایط جهانی افرادی را که نسبت به این مسائل واکنش و حساسیت نشان می‌دهند به جامعه معرفی کند.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: این افراد همواره برای توسعه پدیده‌های مثبت و تعالی جامعه فعالیت و برای بازدارندگی فعالیت‌های آسیب‌زا تلاش می‌کنند، اما دیده نمی‌شوند.
چناریان اظهار داشت: جوامع رشد یافته به دلیل معرفی کردن چنین افراد و الگوهایی به نتیجه رسیده‌اند.
وی بیان کرد: سیاست‌های جامعه بر نگاه عمیق به باورها، ارزش‌ها و سنت‌های حسنه است و در مقابل آنچه امروز به عنوان تخریب، خطر و تهدید رشد و تعالی جامعه اسلامی است، توجه کنیم.
چناریان افزود: نیروی انتظامی به عنوان یکی از دستگاه‌ها در مشارکت با لایه‌های مختلف جامعه به نتیجه رسیده است که برای امنیت پایدار باید مردم نقش خود را برجسته کنند و یکی از راه‌هایی که می‌تواند در این حوزه کمک کند، جشنواره شهروند برگزیده است.
وی تصریح کرد: اگر نسبت به پدیده‌های اطراف خود توجه نداشته و حساس نباشیم، شاید جبران آنها ممکن‌پذیر نباشد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول