اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

پیگیری‌های پلیس سارق مسلح را به دام انداخت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با سماجت و پیگیری پلیس کرمانشاه سارق مسلح فراری دستگیر شد.

پیگیری‌های پلیس سارق مسلح را به دام انداخت
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، کریم کشوری در ارتباط با دستگیری سارق مسلح فراری توسط پلیس استان، گفت: سرانجام پس از گذشت 7 ماه و با اقدامات و پیگیری‌های علمی پلیس آگاهی استان، متهمی که فروردین‌ماه سال جاری با استفاده از یک قبضه سلاح کلاشینکف اقدام به سرقت وجوه نقد صندوق رستورانی در حومه شهر کرمانشاه کرده بود، دستگیر شد. 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص جزییات واقعه اظهار داشت: روز 27 فروردین‌ماه سال جاری با اعلام وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از رستورانی در حومه شهر کرمانشاه، بلافاصله ماموران پاسگاه چالابه این شهر به همراه ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام و در بررسی‌های خود دریافتند، مردی جوان با استفاده از یک قبضه اسلحه کلاشینکف، مبلغ 12 میلیون ریال وجه نقد صندوق رستوران را به سرقت برده و پس از شلیک چند گلوله و زخمی کردن یکی از مهمانداران از محل متواری شده‌ ‌است.
وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه از شاهدان عینی و بازسازی صحنه جرم، پوکه گلوله‌های شلیک شده نیز جمع‌آوری و برای انجام آزمایشات دقیق علمی به مرکز تخصصی پلیس آگاهی ناجا ارسال شد.
کشوری افزود: ماموران پلیس آگاهی حین تحقیقات خود دریافتند، فردی به همراه یک قبضه سلاح کلاشینکف، 5 تیغه خشاب و بیش از 110 عدد گلوله توسط ماموران یگان امداد کرمانشاه، دستگیر شده است که با هماهنگی انجام شده متهم و اسلحه مکشوفه به آگاهی انتقال و پس از شلیک چند گلوله آزمایشی با اسلحه، پوکه‌ها‌ی این سلاح نیز برای بررسی‌های علمی به پلیس آگاهی ناجا ارسال شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بررسی‌های علمی به ‌عمل آمده در آگاهی ناجا حاکی از آن بود، سلاح استفاده شده در جریان سرقت مسلحانه رستوران با اسلحه کشف شده اخیر، مطابقت کامل داشته و در واقع اسلحه کشف شده از متهم، همان سلاحی است که در جریان سرقت مسلحانه، مورد استفاده قرار گرفته است.
کشوری خاطر‌نشان کرد: متهم پس از مواجهه حضوری و شناسایی توسط شاهدان عینی حادثه سرقت مسلحانه، با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول