اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون وکلای دادگستری کرمان:

مجلس به حقوقدان نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمان گفت: مجلس به حقوقدان نیاز دارد و اساتید بخش حقوق باید در انتخابات مجلس شرکت کنند تا بتوانند در قانون‌گذاری از حقوق مردم دفاع کنند.

مجلس به حقوقدان نیاز دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد عارفی صبح امروز در جمع استادان و دانشجویان حقوق دانشگاه باهنر کرمان اظهار داشت: بر اساس مصوبات هیئت وکلای ملی، سن بالای 24 سال و اتمام خدمت سربازی از شرایط شرکت در آزمون وکالت برای دانشجویان حقوق است.
وی با بیان اینکه در کشورهای پیشرفته از نظر حقوقی که بلژیک و فرانسه را شامل می‌شود، بیشتر نماینده‌های مجلس از حقوق‌دانان هستند، افزود: در کشور ما به حقوق وعلم حقوق اهمیت زیادی داده شده است که این برای دانش آموختگان و محصلان حقوق افتخار است.
وی تصریح کرد: کانون وکلای کرمان با وجود اینکه 10 ماه است، مستقل شده اما از امکانات خوبی برخوردار است و امیدواریم بتواند به دانشجویان حقوق استان کرمان کمک کند.
عارفی خاطرنشان کرد: کانون وکلای کرمان سالی یک بار پذیرش وکیل دارد که امتحان وکالت سال 90 چهارم آذر ماه در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.
وی در مورد هزینه‌های انتقالی وکلا گفت: هزینه انتقال وکیل در کرمان تقریبا 10میلیون تومان است.
رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: مدرک لیسانس و فوق لیسانس در این آزمون تفاوتی ندارد و این آزمون به صورت یک مرحله‌ای برگزار می‌شود.
عارفی بیان کرد: مجلس به حقوقدان نیاز دارد و اساتید بخش حقوق باید در انتخابات مجلس شرکت کنند تا بتوانند در قانون‌گذاری از حقوق مردم دفاع کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول