اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار نور:

آبگرفتگی در شهرستان نور یک قربانی گرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار نور درباره فوت یک شهروند در این شهرستان گفت: بهرام کاویانپور حدود 25 سال و متاهل که دارای مغازه تعویض روغنی بود به منظور تمیز کردن مغازه‌اش از آبگرفتگی مشغول کار بود که در اثر خیس بودن و برقدار شدن پمپ باد، دچار برق گرفتگی شد و فوت کرد.

آبگرفتگی در شهرستان نور یک قربانی گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی صبح امروز در دومین جلسه ستاد بحران فرماندار نور از عدم حضور و توجه مدیریت بحران استان مازندران گله کرد.
مشایخی به مسئولان دستگاه‌ها و اعضای ستاد بحران شهرستان تاکید کرد تا در اسرع وقت با حضور در نقاط حادثه‌دیده نسبت به برآورد خسارات احتمالی و امدادرسانی لازم اقدام کنند.

* 400 واحد مسکونی دچار آبگرفتگی و تخریب شد
وی با بیان اینکه برای افزایش خسارات احتمالی تعیین برآورد دقیق میزان خسارت تا این لحظه مقدور نشد، اظهار داشت: بیش از 400 واحد مسکونی در سطح شهرستان دچار آبگرفتگی و برخی هم تخریب شد که افراد ساکن تخلیه و به منازل اقوام و دوستان انتقال داده شدند.
فرماندار نور از خسارات به راه‌های اصلی و فرعی، مزارع کشاورزی، دامداری‌ها خبر داد و افزود: علاوه بر طغیان رودخانه‌ها، دو محور کوهستانی گلندرود و لاویج به‌علت ریزش سنگ و نیز احتمال رانش به جهت خسارت به دیواره جاده وجود دارد که در حال حاضر از تردد خودروهای سنگین به ویژه کامیون‌های حامل بار در این محورها جلوگیری شده است.
مشایخی عرض کم پل‌ها و عدم لایروبی و نیز نامناسب بودن خروجی‌های آب و کانال‌ها را موجب افزایش خسارات و بالا آمدن سطح آب و ورود به منازل و مغازه‌ها و... ذکر کرد و خواستار بررسی موضوع و اقدامات پیشگیرانه شد.
این مسئول از شبکه بهداشت و درمان نیز خواست نسبت به بررسی بیماری‌های واگیر و احتمال شیوع آن اقدام و فعالیت‌های پیشگیرانه را انجام دهد.
وی از فوت یک شهروند در این شهرستان خبر داد و در توضیح علت حادث گفت: فرد فوت شده به نام بهرام کاویانپور حدود 25 سال، متاهل که دارای تعویض روغن بود به منظور پاکسازی و تمیز کردن مغازه‌اش از آبگرفتگی مشغول کار بود در اثر خیس بودن و برقدار شدن پمپ باد دچار برق گرفتگی شد و فوت کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول