اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد:

برآورد خسارت 6.6 میلیارد ریالی طوفان به آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: در سیل و طوفان هفته گذشته 6 میلیارد و 615 میلیون ریال خسارت به بخش‌های مختلف در این شهرستان وارد شده است.

برآورد خسارت 6.6 میلیارد ریالی طوفان به آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه این خسارت به بخش‌های مختلف وارد شده است، اظهار داشت: خسارت سیل و طوفان به واحدهای مسکونی، باغی، کشاورزی و پل‌ها و جاده‌ها آسیب وارد کرده است.
وی با اعلام اینکه میزان خسارت‌های سیل و طوفان 6 میلیارد و 600 میلیون تومان برآورد شده است، افزود: برای جبران این خسارت‌ها، خسارت‌های وارد شده به ستاد بحران استانداری مازندران اعلام شده است.
اکبرزاده با اشاره به اینکه در سال‌ جاری پنج میلیارد ریال از اعتبارات حوادثی استان مازندران به شهرستان آمل اختصاص یافته، گفت: این اعتبار برای بخش آب کشاورزی و روستایی و جبران بخشی از خسارت‌ها اختصاص یافته است.
به گفته وی، این اعتبار برای اجرای 18 پروژه در سطح شهرستان اختصاص یافته است.
فرماندار آمل درباره افزایش بودجه تملک دارایی این شهرستان یادآور شد: یک میلیارد و 500 میلیون ریال نیز برای از محل اعتبار متمم بودجه تملک دارایی برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.
وی گفت: این اعتبار برای اجرای 10 پروژه جدید در شهرستان آمل است.
اکبرزاده با اشاره به سفر رهبری به استان کرمانشاه آن را نشانه و تجلی عشق مردم به جایگاه ولایت ‌فقیه عنوان کرد و متذکر شد: این سفر و استقبال شایسته مردم کرمانشاهان از رهبر معظم انقلاب  دوستان ولایت‌ فقیه را سرفراز و دشمنان نظام و ملت را ناامید و مایوس کرده است.
این مسئول با بیان اینکه براساس خط و مشی نظام اسلامی، مردم و دولت همواره در کنار یکدیگر قرار دارند، اذعان داشت: امروز ظالمان دنیا دیگر حاشیه امنی در منطقه ندارند و هر جایگاهی که براساس وعده توخالی استکبار به دست آورده‌اند لرزان شده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول