اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران گلستان خواستار شد:

ضرورت آمادگی در مقابله با بارندگی شدید گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان گلستان گفت: دستگاه‌ها برای مقابله با خسارت‌های احتمالی سیلاب و بارندگی در حال آماده‌باش هستند.

ضرورت آمادگی در مقابله با بارندگی شدید گلستان
رسول حسام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: بارندگی‌ها تا صبح روز سه‌شنبه در استان ادامه دارد.
وی تصریح کرد: بارندگی شدید از روز پنج‌شنبه در گلستان شروع شده که متاسفانه مردی 50 ساله در شاهکوه محله شهرک اوزینه گرگان، بر اثر پر بودن جدول و آبگرفتگی به زمین خورده و به کما رفته که بعد از انتقال به بیمارستان، تلاش‌های تیم پزشکی برای نجات جان وی متاسفانه بیثمر ماند.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان گلستان به آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با سیلاب اشاره کرد و گفت: در راستای کاهش خسارت‌ها عملیات پاکسازی و اقامت موقت در کل استان وجود دارد.
حسام در خصوص خسارت‌های این بارندگی‌ها تصریح کرد: در این خصوص هنوز برآورد ریالی صورت نپذیرفته، اما اکثر شهرهای استان مخصوصاً در قسمت شرق تحت تاثیر قرار گرفته‌اند و تعدادی از راه‌ها مسدود شد که عملیات بازگشایی از همان ساعات اولیه آغاز و همه جاده‌ها به جز جاده مراوه‌تپه به گنبدکاووس بازگشایی و این جاده نیز با تلاش مسئولان امر برای تردد موقت بازگشایی شده است.
وی اضافه کرد: همچنین براثر شدت بارندگی آب آشامیدنی هشت روستا قطع و یک جاده روستایی نیز دچار خسارت شده که در حال مرمت است و دو ساختمان نیز دچار آسیب‌دیدگی شد.  
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان گلستان اذعان داشت: برای ارتقای سطح آمادگی و بررسی مشکلات و ارائه راهکارها برای رفع به صورت موقت در تمام شهرستان‌های استان با مدیریت فرمانداران جلساتی را داشته‌ایم و برنامه‌ریزی‌های در خصوص کاهش خسارت‌ها و مقابله با سیل احتمالی در دستور کار قرار داده‌ایم.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول