اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امشب در نخستین دیدار خانگی؛

هلال احمر قم مقابل هیئت شیروان صف‌آرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت والیبال استان قم از مصاف هلال احمر قم با هیئت شیروان در هفته دوم از پیکارهای لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

هلال احمر قم مقابل هیئت شیروان صف‌آرایی می‌کند
سیدروح‌الله شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: والیبالیست‌های هلال احمر قم نسبت به بازی قبل که در خارج از خانه مقابل تیم گل گهر سیرجان برگزار کردند، از آمادگی بیشتری برخوردارند و برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد.
وی ادامه داد: دیدار حساس تیم‌های والیبال هلال احمر قم و هیئت شیروان در هفته دوم از دور رفت مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور امشب در قم برگزار می‌شود و امید زیادی به کسب پیروزی در این دیدار وجود دارد.
دبیر هیئت والیبال استان قم اضافه کرد: از تمام تماشاگران خوب قمی به خصوص دوستداران والیبال دعوت می‌کنیم حتما با حضور در سالن مسابقه به حمایت از تیم هلال احمر قم بپردازند تا جوانان آینده دار والیبال قم در ترکیب این تیم با حمایت معنوی که تماشاگران دارند، به موفقیت در این دیدار فکر کنند.
وی عنوان کرد: در بازی نخست که در شهر سیرجان و مقابل تیم والیبال گل گهر سیرجان از تیم‌های با سابقه مسابقات لیگ والیبال باشگاه‌های کشور برگزار شد، تیم هلال احمر قم بازی قابل قبولی ارائه کرد و با اینکه سه بر صفر مغلوب میزبان خود شد اما هرگز چهره یک تیم شکست خورده را به خود نگرفت.
شفیعی تصریح کرد: در مسابقه با تیم گل گهر سیرجان در دو گیم متوالی تا امتیاز 21 با حریف خود مقابله کردیم اما با توجه به شرایطی که سالن برگزاری مسابقه داشت و جو سالن کاملا به سود تیم گل گهر بود، طبیعتا آنها از شرایط به سود خود بهره بردند.
وی عنوان کرد: به هر حال آن مسابقه به پایان رسیده است و بازیکنان ما زیر نظر کادر فنی خود در طول یک هفته گذشته به خوبی اشکالات بازی گذشته را برطرف کرده و از نظر روحی آماده دیدار خانگی امشب مقابل تیم هیئت شیروان هستند.
دبیر هیئت والیبال استان قم با اشاره به نحوه برگزاری مسابقات امسال لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور، بیان کرد: امسال در لیگ دسته اول والیبال 14 تیم حضور دارند که در مرحله نخست به شکل گروهی در دو گروه هفت تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند.
وی اضافه کرد: در پایان رقابت‌های رفت و برگشت که از سوی فدراسیون والیبال تا اسفند ماه امسال برنامه آن پیش‌بینی شده است، از هر گروه دو تیم راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد تا بعد از برگزاری رقابت‌های این مرحله، چهره تیم‌های برتر برای صعود به مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در فصل آینده این رقابت‌ها مشخص شوند.
شفیعی خاطرنشان کرد: والیبالیست‌های تیم هلال احمر قم در دیدارهای بعدی خود به ترتیب روز دوم آذر ماه با تیم راه و ترابری اصفهان در خارج از خانه، روز  نهم آذر ماه با تیم شفق اردکان در قم، روز هجدهم آذر ماه با تیم هیئت تهران در خارج از خانه مسابقه می‌دهند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول