اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند خبر داد:

وجود 231 پروژه عمرانی در نهاوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نهاوند از وجود 231 پروژه عمرانی در سطح شهرستان خبر داد.

وجود 231 پروژه عمرانی در نهاوند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نهاوند از لازم‌الاجرا بودن مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار به ویژه مصوبات عصر کاری در شهرهای برزول، گیان و فیروزان خبر داد و اظهار داشت: در این سفرها مجموعاً حدود 45 مصوبه به تصویب رسید که بیش از 3.5 میلیارد تومان برای اجرایی شدن آنها تخصیص یافته است که مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظف به پیگیری لازم برای به نتیجه رسیدن این مصوبات هستند.
وی از تخصیص اعتبارات لازم فرهنگی به نهاوند خبر داد و افزود: بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار فرهنگی در بخش‌های بسیج سازندگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی تخصیص یافته است که از مبلغ 24 میلیارد تومان اعتبار فرهنگی استان در مجموع 10 میلیارد ریال به نهاوند تخصیص یافته است.
فرماندار نهاوند ابراز داشت: اعتبارات فرهنگی مذکور برای اجرای برنامه‌های فرهنگی شامل کمک به هیئت‌های مذهبی مدارس و شهرستان، اجرای برنامه‌های قرآنی، تجلیل از پیرغلامان، اعزام مبلغان قرآنی، پیک مهر، اجرای نمایشگاه کتاب، پرداخت دیون جشنواره کودک و نوجوان، تولید شعر دفاع مقدس، تولید فیلم کوتاه و بلند، چاپ و اطلاع‌رسانی برنامه‌های فرهنگی، تجهیز و تکمیل حوزه‌های علمیه، بازسازی مساجد و حسینیه‌ها، اجرای مسابقات ورزشی، طرح سنجش، آموزش شنا در مدارس، توسعه ورزش دانش‌آموزی و اجرای اردوهای ورزشی و اعزام آنها به اردوهای فرهنگی، تربیتی، معنوی خارج از استان هزینه می‌شود.
وی از تخصیص 349 میلیون تومان خارج از اعتبارات مصوب نهاوند برای مرمت و بازسازی مساجد شهر و روستا و همچنین ایجاد سرویس بهداشتی مسجد جامع شهر فیروزان خبر داد.
زارعی‌کوشا از تخصیص 10 میلیون تومان برای تکمیل و توسعه کتابخانه‌های شهرهای گیان و برزول خبر داد و اضافه کرد: این کتابخانه‌ها تا دهه فجر امسال افتتاح می‌شوند.
وی از وجود 231 پروژه عمرانی در نهاوند خبر داد و افزود: امسال برای تکمیل این پروژه‌ها 14.5 میلیارد تومان تخصیص یافته که در بخش‌های مختلف فرهنگی ورزشی، راه و شهرسازی، مسکن، ایجاد زیرساخت‌ها و... در حال اجرا است و تاکنون 61 درصد این مبلغ تخصیص یافته است.
فرماندار شهرستان نهاوند در پایان خاطرنشان کرد: مدیرانی که ادارات آنها دارای پروژه‌هایی از محل پروژه‌های ملی هستند باید تا هفته آینده نسبت به معرفی پروژه‌ها و مبلغ نیازمند آن اقدام کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول