اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارشاد:

جشنواره یادمان ولایت جیرفت بین‌المللی می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره یادمان ولایت جیرفت به تدریج به صورت ملی و در آینده‌ای نزدیک بین‌المللی برگزار می‌شود.

جشنواره یادمان ولایت جیرفت بین‌المللی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، سید محمد حسینی دوشنبه شب در آیین اختتامیه یادمان ولایت در جیرفت اظهار داشت: جشنواره یادمان ولایت هر سال با شور بیشتری نسبت به سال قبل برگزار می‌شود و سال جاری برنامه‌ها محدود به کرمان نبود و این جشنواره با مشارکت هفت استان برگزار شد.
وی افزود: به تدریج این جشنواره به صورت ملی و در آینده‌ای نزدیک بین‌المللی می‌شود و از کشورهایی که مشتاق دیدار رهبری هستند، برای شرکت در برگزاری یادمان ولایت جیرفت دعوت به عمل می‌آید.
حسینی تصریح کرد: روز گذشته رونمایی از کتاب روشنی علم مقام معظم رهبری را داشتیم که قرار شد به 10 زبان دنیا برای استفاده علاقمندان مقام معظم رهبری ترجمه شود زیرا کتاب‌هایی که تاکنون از مقام معظم رهبری به چاپ رسیده است، مشتاقان زیادی دارد.
وی خاطرنشان کرد: ما تاکنون برای نشان دادن زوایای مختلف شخصیت مقام شامخ رهبری کوتاهی کردیم و باید شناخت مردم دنیا از شخصیت ایشان کامل‌تر نشان داده شود.
حسینی با بیان خاطراتی از دیدارهای مقامات دیگر کشورها با مقام شامخ ولایت بیان داشت: مقامات کشورهای خارجی که با مقام معظم رهبری دیدار داشته‌اند، شیفته شخصیت ایشان شدند.
وی افزود: از جمله این افراد پوتین رئیس‌ جمهور سابق روسیه در سفری به ایران در دیداری که با رهبری داشتند، نظرش را در مورد مقام رهبری اینطور بیان کرده بود که با مطالعاتی که من در مورد مسیح داشتم، تمام ویژگی‌های نوشته شده برای مسیح را در آیت‌الله خامنه‌ای دیدم و برایم متجلی شد که حکیم فرزانه‌ای در ایران نشسته که به ذهن من خطور نمی‌کرد تا این حد همه‌جانبه نگر باشند و با وجود درایت و هوش سرشار ایشان هیچ خطری ایران را تهدید نمی‌کند و در مواجهه با ایشان مفهوم ولایت را فهمیدم.
وی بیان داشت: کوفی‌عنان هم در دیدار با رهبر معظم انقلاب گفته بود که اطلاعات ایشان در مورد کشورم از من بیشتر بود و ای کاش ایشان دبیرکل سازمان ملل بود و ایشان از ابتدای ملاقات قلب مرا تسخیر کردند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره هنر، مبنی بر اینکه هنر یک شیوه بیان است، اظهار داشت: ما از این فرموده برای نشان دادن شخصیت ایشان به مردم دنیا در قالب هنر باید استفاده کنیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول