اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با معرفی برترین‌ها؛

جشنواره تئاتر یادمان ولایت در جیرفت پایان یافت

خبرگزاری فارس: جشنواره تئاتر یادمان ولایت با معرفی گروه‌ها و نفرات برتر در جیرفت به کار خود پایان داد.

جشنواره تئاتر یادمان ولایت در جیرفت پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر یادمان ولایت شامگاه جمعه با حضور گروه‌های هنری در سالن اجتماعات شهید مداحی‌پور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.
معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این آیین اظهار داشت: جشنواره سراسری یادمان ولایت به بهانه تبعید مقام معظم رهبری در زمان شاهنشاهی به شهرستان جیرفت برگزار می‌شود که جشنواره تئاتر هم یکی از برنامه‌های آن است.
بهرام مسلمی افزود: امروز در دنیا مکتب ضد توحیدی شکل گرفته که از خط قرمزها عبور کرده و نظام ضد توحیدی را بنا نهاده که هدفش در دنیای امروز از بین بردن توحید است.
وی بیان کرد: اسلام به ویژه مذهب شیعه یکی از اهداف این توطئه ضد انسانی است که برترین آموزه‌های توحیدی را دارد و برای رسیدن به این منظور جنگ را بر کشور ما تحمیل کردند و شکل امروز آن با جنگ نرم علیه افکار مسلمانان به ویژه جوانان ماست.
وی تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین اهداف آنان در این جنگ ولایت و رهبری است که ما امروز برای آن جشن گرفته‌ایم زیرا ولایت سدی است غیر قابل نفوذ در برابر ضربات این توطئه دشمن و آن را خنثی می‌کند.
مسلمی خاطرنشان کرد: نگاه همه ما و هنرمندان تئاتر به ولایت نگاه آرمانی است، دشمن هم در زمینه هنر وارد شده و ما را مورد تهاجم قرار داده است.
وی گفت: ما باید در راستای همین برنامه‌ریزی‌های دشمن هنر را رشد و توسعه دهیم و از هنرمند ولایی حمایت شود و از این هنر تاثیرگذار برای تبلیغ اسلام بهره ببریم.
مسلمی گفت: امروز جوانان ما با تئاتر نگاه ولایی خود را به نمایش می ‌گذارند که این موجب خشنودی همه ماست و نباید عده‌ای با غرض یا از روی جهالت با آن مخالفت کنند و هنر را در مقابل دین ببینند.
وی افزود: همه هنرمندان، اصحاب رسانه و هر کس با هر جایگاهی که می‌تواند تاثیرگذار باشد در مقابله با جنگ نرم دشمن باید در این راه تلاش کند.
به گزارش فارس در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر یادمان ولایت نمایشنامه ماه لب ریخته به کارگردانی حبیب‌الله ناصری از میناب به مقام نخست دست یافت و بهترین بازیگر مرد منوچهر صبوری از جیرفت با نمایش پای چپ و راست من، بهترین بازیگر زن سارا راست از خراسان جنوبی و حبیب‌الله ناصری از هرمزگان بهترین کارگردان معرفی شدند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول