اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره ارشاد میناب:

گروه نمایشی صدف در جشنواره یادمان ولایت اول شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از کسب مقام برتر جشنواره سراسری یادمان ولایت توسط گروه نمایشی صدف میناب خبر داد.

گروه نمایشی صدف در جشنواره یادمان ولایت اول شد
اسماعیل جهانگیری صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میناب اظهار داشت: نمایش ماه لب ریخته به کارگردانی حبیب‌الله ناصری توانست با حضور در دومین جشنواره سراسری یادمان ولایت در جیرفت مقام برتر این جشنواره را کسب کند.
وی ادامه داد: این جشنواره از 27 آبان ماه به مدت چهار روز در مجتمع فرهنگی شهید مداحی پور جیرفت برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد میناب بیان کرد: گروه نمایشی صدف وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب توانست پس از رقابت با پنج گروه دیگر از استان‌های کرمان و خراسان جنوبی مقام برتر جشنواره را از آن خود کند.
رئیس اداره ارشاد اسلامی میناب اضافه کرد: همچنین پس از داوری جشنواره مقام نخست کارگردانی جشنواره، مقام بازیگری دوم زن و دوم مرد، مقام طراحی لباس، مقام نخست طراحی دکور و مقام نخست موسیقی به ترتیب به حبیب‌الله ناصری، مانا زمانی، ایوب رحیمی، طاهره آزادی، تابنده عسکری و عبدالرضا سهرابی از گروه هنری صدف میناب اختصاص یافت.
وی افزود: گروه هنری صدف میناب به نمایندگی از استان هرمزگان در این جشنواره شرکت داشت.
حبیب‌الله ناصری کارگردان نمایش ماه لب ریخته نیز به خبرنگار فارس گفت: این نمایش دارای موضوعی حماسی است و به حضور زن در جبهه و دفاع مقدس می‌پردازد.
وی با بیان اینکه نمایش ماه لب ریخته نوشته محمدرضا آریانفر است، افزود: این نمایش دارای 13 نفر عوامل است که چهار نفر در آن به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.
این کارگردان جوان تصریح کرد: تئاتر شهرستان میناب را می‌توان قطب تئاتر هرمزگان نامید و مسئولان باید برای رشد و تعالی آن تلاش کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول