اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله گلپایگانی:

ملت ایران با ولایت پیوند عمیقی دارند

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: پیوند مردم با رهبری پیوند عمیق جان و پیوند خون است و تا زمانی که این پیوند وجود دارد، کسی نمی‌تواند به این نظام ضربه بزند.

ملت ایران با ولایت پیوند عمیقی دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی دوشنبه شب در آیین اختتامیه جشنواره یادمان ولایت در جیرفت اظهار داشت: یادمان ولایت به عشق مرور خاطرات روزهایی که رهبر در این منطقه حضور داشت برگزار شده و بسیار ارزشمند است که به عشق رهبری این جمعیت اینگونه پرشور این یادمان را برگزار می‌کند.  
وی افزود: در مدتی که ایشان به دلیل مبارزاتشان با طاغوت در این منطقه تبعید بودند خاطرات خوشی از شهر شما داشتند و خاطراتی که از زمان تبعید ایشان به این منطقه ثبت شده سندی محکم بر پایداری شهر و منطقه شماست.
گلپایگانی تصریح کرد: استان کرمان در بین استان‌های کشور از ویژگی‌هایی خاصی برخوردار است و بهترین محصولات گرمسیری و سردسیری که در چهار فصل در این استان تولید می‌شود از این جمله است و معادن فراوانی خداوند در این استان قرار داده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین شخصیت‌های بزرگی که در این منطقه بوده‌اند در صدر همه این حسنات است و عشقی که مردم این استان به اهل بیت پیامبر (ص) دارند ستودنی است.
گلپایگانی با بیان اینکه ما هرچه داریم از اهل بیت (ع) داریم، افزود: با آغاز محرم باید تغییر محسوسی در زندگی همه ما پیدا شود و باید محسوس باشد که ما علوی هستیم.
وی اظهار داشت: از رموز فراموش نشدن حادثه کربلا این است که امام راحل فرمودند، ما هرچه داریم از محرم داریم و از رازهای ماندگاری انقلاب ما همین است و ما تا زمانی که با اهل بیت پیامبر (ص) پیمان داریم و سرمشق زندگی ما هستند این انقلاب می‌ماند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری بیان کرد: این بیداری اسلامی که امروز در جریان است، نتیجه همین الگوگیری است و سال گذشته کسی فکر نمی‌کرد که بزرگ‌ترین دیکتاتورهای جهان که در کشورشان خدایی می‌کردند، نابود شوند.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران عنایت ویژه‌ای دارند و دیدار با خانواده ایشان جزو ثابت برنامه‌های معظم‌له است که خاطراتشان به زودی به چاپ می‌رسد.
گلپایگانی افزود: این امام بزرگوار انقلاب بودند که از این مردم این ملت را ساخت که در راه اسلام از عزیزانشان با افتخار گذشتند.
وی اظهار داشت: امروز هم اگر لازم شود جوانان این مرز و بوم به فرمایش مقام معظم رهبری جانشان را فدای اسلام می‌کنند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری بیان داشت: این پیوند مردم با رهبری پیوند عمیق جان و پیوند خون است و تا زمانی که این پیوند وجود دارد، کسی نمی‌تواند به این نظام ضربه بزند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول