اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج صورت می‌گیرد؛

برپایی نمایشگاه بیداری اسلامی در مدارس خوسف

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش خوسف از سنگربندی و تزیین مدارس این شهرستان در هفته بسیج خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه‌هایی با موضوع بیداری اسلامی، عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در هفته بسیج از جمله برنامه‌های این اداره است.

برپایی نمایشگاه بیداری اسلامی در مدارس خوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، علیرضا هادی‌پناه صبح امروز در مراسم آغازین هفته بسیج در تشریح برنامه‌های بسیج دانش‌‌آموزی و فرهنگیان در بخشداری خوسف اظهار داشت: امسال برنامه‌های هفته بسیج با توجه به انقلاب‌های مردمی منطقه حال و هوایی دیگر دارد و ده‌ها برنامه در خوسف در این راستا پیش‌بینی شده است.
وی ادامه داد: امروز همزمان با روز "بسیج، اخلاق و معنویت" سخنرانان مختلف در بین دانش‌‌‌آموزان مدارس شبانه‌روزی از جمله دبیرستان ماژان حضور می‌یابند و در زمینه ابعاد و اهمیت بسیج سخنرانی می‌کنند.
مدیر آموزش و پرورش خوسف با اشاره به ارتباط بسیجیان با رهبری تصریح کرد: رهبری یکی از ارکان مهم هر انقلابی است که در تبیین استراتژی انقلاب، پیروزی و سپس هدایت و تداوم آن نقش اساسی دارد، از این رو پیوند بسیجیان با رهبری انقلاب بسیار مهم است.
هادی‌پناه با بیان اینکه اطاعت و تبعیت از فرامین رهبری اقدامی است در راستای تداوم انقلاب و حمایت از آن، گفت: این ارتباط ضمن نمودار ساختن پیوند معنوی بسیجیان با سلسله ولایت و اعتقاد به نظام نبوت و امامت در فرهنگ شیعی، نگرش او را نسبت به مسئله حکومت و رهبری در عصر غیبت امام زمان(عج) نیز نشان می‌دهد.
وی تصریح کرد: از طرفی اگر بسیجی خواهان حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است و سعی در رفع مشکلات آن دارد، استحکام پیوند او با رهبری، ضامن تحقق این خواسته است، زیرا بسیجی می‌تواند با اتصال به رشته ولایت و رهبری، اتصال خود را با انقلاب اسلامی حفظ کرده و رسالت خویش را در قبال آن، که همانا حفظ ارزش‌ها و تلاش در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های آن است، به انجام برساند.
مدیر آموزش و پرورش خوسف از سنگربندی و آذین‌ مدارس در هفته بسیج خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه‌هایی با موضوع بیداری اسلامی، عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در هفته بسیج را شاهد خواهیم بود.
هادی‌پناه برگزاری مسابقات فوتسال فرهنگیان بسیجی، حضور در نماز جمعه، غبار روبی مزار شهدا، شرکت در رزمایش پنجم آذر، نواختن زنگ اقتدار و سخنرانی در بین دانش‌‌آموزان و تبیین اهداف و جایگاه بسیج را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش در هفته بسیج بیان کرد.
انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول