اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد:

قهرمانی پاورلیفتینگ‌کاران فریدونکنار در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از کسب عنوان قهرمانی پاورلیفتینگ‌کاران این شهرستان در مسابقات استان مازندران خبر داد.

قهرمانی پاورلیفتینگ‌کاران فریدونکنار در مازندران
فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه‌های مازندران امروز در چهار رده سنی در محمودآباد برگزار شد که تیم بزرگسالان باشگاه بردیا از شهرستان فریدونکنار با وجود 11 تیم و 105 شرکت کننده از سراسر استان توانست مقام اول تیمی را کسب کند.
وی افزود: مسعود قلی زاده در 66 کیلوگرم حائز مقام اول، محمد غارنژاد در 74 رتبه سوم، سعید احمدنژاد در 93 مقام اول، مهدی تقی‌زاده در 105 رتبه نخست و روح‌الله صادقی در 120 کیلو اول شدند.
به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار، در تیم پاورلیفتینگ‌کاران بزرگسال باشگاه بردیا شهرستان فریدونکنار سرپرست امیر آقابرارنژاد کناری و مربی اسماعیل باغبانی کناری بوده‌اند.
قدیمی تصریح کرد: تیم ورزشی پاورلیفتینگ بردیا از شهرستان فریدونکنار پنج مدال ارزنده انفرادی نیز کسب کرده است.
وی همچنین در تشریح برنامه‌های پیش‌بینی و اجرایی شده اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار ویژه گرامیداشت هفته دولت در مهم‌ترین آن از برگزاری لیگ کشتی استان به میزبانی شهرستان فریدونکنار نام برد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار برگزاری کشتی جام رمضان یادواره شهدای دولت، حضور جامعه ورزش شهرستان در راهپیمائی روز قدس برای حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین و تجلیل از کارمندان را نیز به این لیست اضافه کرد.
قدیمی همچنین از برگزاری مسابقه تیراندازی ویژه کارکنان دولت، برگزاری مسابقه فینال جام رمضان با نام گرامیداشت هفته دولت و افتتاح پروژه طرح ضربتی روستای بنه‌کنار از توابع بخش دهفری در شهرستان فریدونکنار از سوی اداره ورزش و جوانان خبر داد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول