اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گچساران خبر داد:

پرداخت کمک هزینه جهیزیه 70 زوج مددجوی گچسارانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان گچساران از پرداخت کمک هزینه جهیزیه 70 زوج زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

پرداخت کمک هزینه جهیزیه 70 زوج مددجوی گچسارانی
امرالله فروزنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان گچساران در راستای سیاست‌های حمایتی خود در سال جاری به 70 نوعروس زیر پوشش کمیته امداد جهیزیه پرداخت کرده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان گچساران افزود: ازدواج یک سنت حسنه است که کمک به انجام آن ثوابی عظیم و صالحات و باقیات محسوب می‌شود.
وی بیان کرد: اهدای 70 فقره جهیزیه به این تعداد زوج با مبلغ 693 میلیون ریال انجام گرفته که امیدواریم بتوانیم به سایر زوجین متقاضی زیر پوشش حمایت کمیته امداد شهرستان گچساران جهیزیه پرداخت کنیم.
مدیر کمیته امداد شهرستان گچساران با بیان اینکه در سال جاری تعداد 70 فقره جهیزیه با مبلغ 693 میلیون ریال به زوجین زیر پوشش حمایت کمیته امداد شهرستان گچساران اهدا شد، عنوان کرد: تعداد 127 زوج جوان دیگر در این شهرستان در نوبت دریافت جهیزیه از این نهاد هستند که در این زمینه نیازمند مشارکت و همکاری خیرین هستیم.
این مسئول حمایتی در شهرستان گچساران اضافه کرد: از همه خیرین و انسان‌های نیکوکار در استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه شهرستان گچساران تقاضا داریم در خصوص تامین جهیزیه این زوج‌های جوان، کمیته امداد این شهرستان را یاری کنند.
فروزنده تصریح کرد: تعامل خیرین با نهاد مقدس کمیته امداد در گچساران خوب بوده ولی انتظاری بیشتر از وضع موجود است.
وی ادامه داد: مردم هر آنچه در توان دارند برای امر ازدواج افرادی که به این کمک‌ها نیاز دارند اختصاص دهند و نباید این تصور در سطح جامعه وجود داشته باشد که باید حتما مبالغ هنگفتی را به نیازمندان کمک کرد.
رئیس کمیته امداد شهرستان گچساران به سیاست توانمندسازی مددجویان این نهاد اشاره کرد و افزود: این سیاست درست و اصولی همزمان در سراسر کشور در گچساران نیز اجرایی می‌شود و با توجه به قابلیت‌های بالای این شهرستان در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، امید می‌رود که هر سال تعداد زیادی از مددجویان از زیر چتر حمایت خارج شده و خود در راستای کار و تولید در جامعه خودکفا شوند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول