اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست ستاد هفته پژوهش مطرح شد؛

تشکیل هفت کمیته ویژه برای برگزاری هفته پژوهش در قم

خبرگزاری فارس: در نشست خبری ستاد هفته پژوهش و نوآوری استان قم اعلام شد که هفت کمیته برای بهره‌وری بهتر عهده‌دار برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش هستند.

تشکیل هفت کمیته ویژه برای برگزاری هفته پژوهش در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نشست خبری ستاد هفته پژوهش استان قم دوشنبه شب پس از برگزاری سومین جلسه ستاد هفته پژوهش، در دفتر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم برگزار شد.
در سومین جلسه ستاد هفته پژوهش، فرایندهایی در زمینه فرهنگ‌سازی در ارتباط با پژوهش و تاثیر آن در زندگی امروز و پیشرفت جامعه کنونی مورد بررسی قرار گرفت که در جلسه نشست خبری پس از آن، انعکاس خبری پیدا کرد.
اعلام برنامه‌های دستگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی استان یکی دیگر از برنامه‌های ستاد هفته پژوهش بود که با هدف فرهنگ‌سازی در میان اقشار مختلف جامعه و اعلام اهمیت پژوهش در جامعه تشریح شد.
در این نشست خبری تشکیل هفت کمیته اجرایی در ستاد هفته پژوهش یکی از فرایندهایی عنوان شد که مسئولان امر، آن را راهکاری مناسب در راستای موفقیت بیشتر در برگزاری هفته پژوهش دانستند و برگزاری ابعاد مختلف هفته پژوهش را برعهده کمیته‌های گوناگون ستاد هفته پژوهش قرار داده‌اند.
کمیته شناسایی و تجلیل از پژوهشگران با مسئولیت معاونت پژوهشی پردیس دانشگاه تهران، کمیته شناسایی و تجلیل از نوآوران با مسئولیت مرکز رشد دانشگاه قم، کمیته برگزاری همایش علمی با مسئولیت دانشگاه قم، کمیته برگزاری نمایشگاه با مسئولیت جهاد دانشگاهی استان قم، کمیته پژوهش با درهای باز با مسئولیت اداره کل آموزش و پرورش استان قم و کمیته فرهنگ‌سازی و کمیته اطلاع‌رسانی با مسئولیت مرکز رشد استان قم هفت کمیته‌ای بودند که در ستاد هفته پژوهش تشکیل شدند تا بهره‌وری را افزایش دهند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول