اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس خواستار شد:

واحدهای صنعتی بومی مورد حمایت قرار گیرند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: باید در راستای پشتیبانی از تولیدکننده‌های بومی و صنعتگران داخلی گام برداشته شود.

واحدهای صنعتی بومی مورد حمایت قرار گیرند
موید حسینی صدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خوی اظهار داشت: باید به انحای مختلف اعم از آسان کردن شرایط پرداخت تسهیلات بانکی، پرداخت مشوق‌ها، بیمه کردن کارگران و ... بسترهای لازم برای رشد صنعت و تولید فراهم کرد.
وی با بیان اینکه در آذربایجان غربی ظرفیت‌های معدنی بسیار زیادی وجود دارد، گفت: در شهرستان‌های مختلف این استان تعداد قابل توجهی معدن برای تولید انواع محصولات فلزی، سنگی و ... وجود دارد اما، تاکنون بخش بسیار ناچیزی از آنها مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.
این مسئول توجه دولتمردان را به این حوزه خواستار شد و گفت: دولت باید از طریق اتخاذ تدابیر کاربردی در راستای توسعه فعالیت واحدهای به بهره‌برداری رسیده گام بردارد و از طرف دیگر شرایط را برای بهره‌برداری از معادن دیگر فراهم کند.
وی در ادامه گفت: معادن فقط یک بخش از ظرفیت‌های اقتصادی استان را شامل می‌شوند به طوری که استان ما در حوزه کشاورزی، انواع صنایع، خدمات و ... قابلیت‌های زیاد و متنوعی دارد اگر مورد توجه قرار بگیرند فرصت‌های شغلی زیادی برای جوانان بیکار فراهم می‌شود.
این مسئول با تصریح بر اینکه در صورت فراهم بودن شرایط فعالیت، در راستای ارتقای میزان صادرات محصولات گام برداشته می‌شود، یادآوری کرد: افزایش میزان صادرات برابر با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای افراد بیکار و تحصیلکرده است پس باید در این راستا نمایندگان مردم در مجلس و دولتمردان بیش از بیش اهتمام ورزند.
وی ایجاد اشتغال پایدار در جامعه را یکی از ارکان توسعه‌یافتگی عنوان کرد و ادامه داد: باید از طریق بسترسازی مناسب و سیاست‌گذاری مطابق با واقعیت‌های جامعه، برای ایجاد اشتغال دائمی تلاش کرد چرا که مشاغل موقتی و ناپایدار همچنان برای جوانان مشکلات زیادی در بردارد، امکان ازدواج کردن و تشکیل خانواده از آنها سلب می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول