اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت؛

150 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت معدن و تجارت کاشان از 150 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت این شهرستان در سال جاری خبر داد.

150 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت کاشان
مجید برازنده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان از 150 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت این شهرستان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این میزان سرمایه‌گذاری تا پایان سال 90 برای توسعه شرکت‌های زیرمجموعه خودروسازی، ریسندگی، بافندگی فرش، محصولات فلزی، لوازم خانگی، برق و الکترونیک، صنایع شیمیایی و کانی‌های غیر فلزی انجام شده است.
به گفته وی تاکنون یک هزار و250 میلیارد تومان در بخش صنعت شهرستان کاشان سرمایه‌گذاری شده است.
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت کاشان اضافه کرد: این میزان سرمایه‌گذاری در 900 واحد صنعتی این شهرستان و در پنج شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی با 165 نوع تولید انجام شده که حدود 30 هزار اشتغال مستقیم و به همین میزان اشتغال غیر مستقیم انجام شده است.
برازنده با اشاره به اینکه تا کنون 60 پروانه بهره‌برداری در بخش معدن شهرستان کاشان صادر شده عنوان داشت: این مجوزها بیشتر در بخش سنگ‌های تزئینی، سنگ آهن و پودرهای صنعتی صادر شده است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 50 معدن فعال با هزار اشتغال مستقیم و سه هزار اشتغال غیر مستقیم در شهرستان کاشان فعال هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، این شهرستان دارای دو شهرک صنعتی امیرکبیر و شهرک صنعتی کاشان و همچنین سه ناحیه صنعتی برزک، قمصر و نیاسر به وسعت دو هزار و 585 هکتار است و علاوه بر آن دارای هزار واحد صنعتی فعال است.   
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول