اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان سمنان خبر داد:

سرمایه‏گذاری 867 میلیارد ریالی در صنعت توزیع برق سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان عنوان کرد: در سه سال گذشته، بیش از 867 میلیارد ریال در حوزه صنعت توزیع برق این استان سرمایه‏گذاری شده است.

سرمایه‏گذاری 867 میلیارد ریالی در صنعت توزیع برق سمنان
سیدمحمد موسوی‏زاده امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: در سه سال گذشته و در راستای خدمت‏رسانی و تداوم عملیات برق‏رسانی، پروژه‏های مهم و موثری در سطح شبکه‏ها و تاسیسات توزیع برق استان سمنان به ثمر رسیده که برآیند مثبتی را دربرداشته است.
وی مهم‏ترین رویکرد این پروژه‏ها را در زمینه توسعه و احداث، اصلاح و بهینه‏سازی، ارتقای بستر آی.‏تی و کاهش تلفات و برق‏رسانی روستایی عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: در سال‏های 87، 88 و 89 بیش از 867 میلیارد ریال از منابع داخلی، استانی و ملی در حوزه صنعت توزیع برق استان سرمایه‏گذاری شده است.
وی اظهار داشت: برق‏رسانی به پروژه‏های مسکن مهر از مهم‏ترین پروژه‏های این شرکت به شمار رفته و اقدامات بسیار مناسبی در این زمینه صورت گرفته و هم‏زمان با توسعه ساخت و سازها، تامین برق پروژه‏ها نیز اجرایی می‏شود.
موسوی‏زاده به فعالیت‏هایی همچون اتمام عملیات برق‏رسانی روستاهای بالای 20 خانوار، راه‏اندازی سامانه مرکز تماس، بهینه‏سازی روشنایی معابر، طرح بازسازی شبکه‏های توزیع و کاهش تلفات گرمسار اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان افزود: تامین برق چهار روستا از طریق سامانه فتوولتائیک، اجرای پروژه‏های سرمایه‏ای تملک دارایی‏ها و تبدیل بخش از کنتورهای مکانیکی به دیجیتالی از جمله مهم‏ترین پروژه‏های اجرا شده است.
وی اقداماتی نظیر راه‏اندازی سامانه ویدئوکنفرانس، نصب سامانه اتوماسیون اداری در کلیه مدیریت‏های توزیع برق، اجرای 35 کیلومتر شبکه فیبر نوری برای ارتباط دیتا در استان سمنان، تجهیز و متمرکز کردن سامانه آی.تی، نصب نرم‏افزارهای جامع مالی و اداری، کنترل پروژه و سامانه فروش انشعاب و انرژی و ایجاد هفت مرکز در قالب دفاتر جامع خدمات مشترکان در راستای برون‏سپاری فعالیت‏های مشترکان را به عنوان اهم طرح‏های اجرایی این شرکت در سه سال گذشته نام برد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از دیگر طرح‏های مثبت و موثر در راستای نهادینه‏سازی مدیریت مصرف در بخش روشنایی را توزیع بالغ بر 800 هزار شعله لامپ کم‏مصرف اعلام کرد.
موسوی‏زاده یادآور شد: در سال 88 لامپ‏های کم‏مصرف یارانه‏ای در استان سمنان توزیع شد که تحول بسیار مناسبی را در بخش تغییر رفتار مصرفی مشترکان در این زمینه به همراه داشته است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول