اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی رعد خودش دست به کار شد؛

پیروزی نماینده کیش با هتریک سرمربی

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال رعد پدافند هوایی با دو گل سرمربی خود به یک پیروزی ارزشمند خانگی دست یافت.

پیروزی نماینده کیش با هتریک سرمربی
به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور با پیروزی نماینده فوتبال کیش مقابل میهمان دزفولی و پایان طلسم ناکامی‌های این تیم ادامه یافت.
در چارچوب این مسابقات تیم رعد پدافند هوایی در ورزشگاه المپیک کیش پذیرای میلاد دزفول بود و بازیکنان این تیم از همان ابتدا نشان دادند که در این بازی تنها به کسب سه امتیاز می‌اندیشند.
از اتفاق ویژه این دیدار باید حضور سرمربی تیم رعد در مستطیل سبز و در کنار شاگردانش اشاره کرد که دست بر قضا میزبان با استفاده از همین حربه به طلسم عدم نتیجه‌گیری کیشی‌ها در زمین خودی پایان داد.
در دقایق نخست بازی حمید فتحی سرمربی و کاپیتان رعد توانست با استفاده از یک فرصت خوب دروازه تیم میلاد دزفول را باز کند تا به نوعی راه گلزنی را به شاگردان جوانش نشان دهد.
بعد از این گل بازی متعادل شد و دو تیم با احتیاط به کار خود ادامه دادند به طوری که در نیمه نخست بیشتر توپ در بین بازیکنان خط میانی دو تیم رد و بدل شد ولی خطر چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد.
سرانجام نیمه اول بازی با همان یک گل به سود رعد پایان پذیرفت و بازیکنان دو تیم به رختکن رفتند اما با شروع نیمه دوم بازیکنان میلاد دزفول با عزمی جزم به دنبال جبران گل خورده بوند و با ایجاد موقعیت‌های فراوان سعی داشتند با زدن گل مساوی کار را از نو آغاز کنند اما در این دقایق دروازبان تیم رعد پدافند هوایی همچون دژی مستحکم مانع از کامیابی مهاجمان حریف شد و رضا شریفی بارها با انجام عکس العمل‌های دیدنی صحنه‌های زیبایی را به وجود آورد.
در این دقایق میزبان سعی داشت تا با سود جستن از جلو آمدن خط دفاع دزفولی‌ها روی ضد حملات خودی نشان دهد و کار را تمام کند و در دقیقه هفتاد و پنج بالاخره این تاکتیک جواب داد و باز هم سرمربی و کاپیتان تیم کیش یک کار تاکتیکی را به نتیجه نهایی رساند و توانست دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند.
در این لحظه حمید فتحی با استفاده از یک جای‌گیری مناسب که نشان از تجربه بالا داشت با ضربه‌ای هوشمندانه توپ را به تور دروازه میلاد رساند و خیال نیمکت‌نشینان و شاگردان خود را راحت کرد.
در پانزده دقیقه پایانی تیم احساسی شده میلاد دزفول نه تنها کاری از پیش نبرد بلکه در پی اعتراض شدید ایمان صحرایی بازیکن این تیم داور کارت قرمز را از جیب خود خارج و او را از زمین بازی اخراج کرد ولی این پایان کار نبود چرا که علی سینایی سرمربی زردپوشان میلاد هم به همین دلیل از روی نیمکت اخراج شد و در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول