اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه الغدیر بسیج سپاه دشتی عنوان کرد:

ضرورت هماهنگی ائمه جماعت و بسیج برای افزایش تأثیرگذاری اجتماعی

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه الغدیر بسیج سپاه دشتی گفت: هماهنگی و تعامل ائمه جماعت و پایگاه‌های مقاومت به منظور توسعه دامنه تأثیرگذاری مسجد و بسیج در جامعه ضروری است.

ضرورت هماهنگی ائمه جماعت و بسیج برای افزایش تأثیرگذاری اجتماعی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، مراد زارع عصر امروز در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنا، بانیان، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات حوزه الغدیر سپاه شهرستان دشتی که در مسجد امام رضا (ع) خورموج برگزار شد اظهار داشت: مساجد خواستگاه و زادگاه اصلی بسیج و مهم‌ترین کانون شکل‌گیری شجره‌ی طیبه بسیج است.
وی هدف از این همایش را هماهنگی و تعامل بیشتر، ایجاد همدلی، ارتباط و هم‌افزایی بیشتر ائمه جماعت و متولیان و هیئت امنای مسجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج و تقویت و پشتیبانی از برنامه های بسیج عنوان کرد.
زارع عنوان کرد: هماهنگی و تعامل اثر بخش دست‌اندرکاران و متولیان مساجد با پایگاه‌های مقاومت بسیج و استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای هم‌افزایی بیشتر این مجموعه مقدس باعث توسعه دامنه تأثیرگذاری مسجد و بسیج در جامعه شده است.
وی ادامه داد: این هماهنگی‌ها تقویت و پیشرفت برنامه‌های پایگاه مقاومت بسیج را در اجرای مأموریت‌ها محوله به دنبال دارد.
فرمانده حوزه الغدیر بسیج سپاه دشتی متذکر شد: بر این اساس وظیفه فرماندهان و مسئولان بسیج است که از هیچ کوششی برای نهادینه کردن این هماهنگی در مجموعه مسجد دریغ نورزند و با انجام اقدامات مناسب زمینه‌های تعامل مستمر با ائمه جماعت و متولیان مساجد را فراهم کنند.
وی تاکید کرد: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی که از بطن جامعه برخواسته است باید در فراگیری مطالب روز، تحلیل صحیح، استفاده بروز، انعکاس منطقی و درست آن به جامعه توانمندی خود را نشان دهد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول