اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اتحادیه موسسات قرآنی کشور:

اعطای مدرک طبق معیار و عملیات صحیح باشد

خبرگزاری فارس: معاون اتحادیه موسسات قرآنی کشور گفت: اعطای مدرک به قاریان و استادان باید بر اساس معیار، اقدامات و عملیات صحیح صورت گیرد و از پایه و اساس به آن پرداخته شود.

اعطای مدرک طبق معیار و عملیات صحیح باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، بهروز کریم‏نژاد عصر امروز در نشستی با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود افزود: سازمان‌ دارالقرآن الکریم به عنوان متولی امور قرآنی به مباحث علمی و اعتباری مدرک قرآنی توجه ویژه دارد و خوشبختانه اقدامات خوبی در این باره صورت گرفته است.
وی توزیع عادلانه حمایت‏های دولتی از موسسات مردمی را متذکر شد و ابراز کرد: فعالیت موسسات قرآنی باید زمینه بررسی راهکارهای ساماندهی فعالیت بخش مردمی را فراهم کند که در این صورت می‏توان انتظار توزیع عادلانه حمایت‏ها از این بخش را داشت.
مدیر‏کل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: موسسات باید با برنامه‏ریزی دقیق و با استفاده بهینه از امکانات موجود، زمینه حضور فعالان قرآنی در فعالیت‏های قرآنی را فراهم ساخته و با این کار، فرهنگ غنی اسلام را بیش از گذشته در جامعه ترویج کنند.
حجت‏الاسلام علی شکری گفت: وظیفه‌ سازمان تبلیغات اسلامی بسترسازی برای فعالیت‌های قرآنی است و موسسات قرآنی باید محتوای آن را تولید و ارائه کنند.
هادی اصغری، رئیس اتحادیه موسسات قرآنی استان سمنان نیز در پایان این نشست ضمن تشکر از حمایت‏های اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از موسسات قرآنی، گزارش کاملی از فعالیت‏های این موسسه در طول سال جاری را ارائه داد .
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول