اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با مراجعه خبرنگاران به دفتر فارس مطرح شد:

تعطیلی ساختمان مرکزی خانه مطبوعات گیلان

خبرگزاری فارس: جمعی از خبرنگاران استان از تعطیلی ساختمان مرکزی خانه مطبوعات گیلان در ساعات اداری خبر دادند.

تعطیلی ساختمان مرکزی خانه مطبوعات گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جمعی از خبرنگاران عصر امروز با حضور در دفتر سرپرستی فارس گیلان خواستار فعالیت دفتر اداری موسسه خانه مطبوعات استان شدند.
یکی از خبرنگاران به نمایندگی از این جمع، اظهار داشت: خانه مطبوعات تلاش‌های خوبی را از بدو تشکیل انجام داده است و تعطیلی دفتر این خانه برازنده اصحاب رسانه گیلان نیست.
عضو خانه مطبوعات گیلان که خواست نامش محفوظ بماند، افزود: فعالیت‌های صنفی خانه مطبوعات مطلوب بوده ولی شاهد عدم حضور تعداد زیادی از هیئت‌مدیره این خانه در ساختمان اداری و پاسخگویی به مشکلات رفاهی اعضای مجمع عمومی این خانه به عنوان رکن اصلی موسسه هستیم.
این خبرنگار با تاکید بر اینکه خانه مطبوعات متعلق به تمام اصحاب رسانه است، گفت: از مدیرعامل و برخی اعضای فعال هیئت مدیره خانه مطبوعات به دلیل برگزاری دوره‌های تخصصی روزنامه‌نگاری تقدیر می‌کنیم ولی باز بودن دفترخانه در ساعت اداری را از حقوق اصحاب رسانه می‌دانیم.
به گزارش فارس، دور جدید هیئت‌مدیره خانه مطبوعات گیلان از 28 اسفند سال گذشته آغاز فعالیت کرده و تا 28 بهمن امسال به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
مجمع عمومی خانه مطبوعات گیلان طبق قانون باید 28 بهمن امسال برای ارائه عملکرد مالی و اجرایی خانه و برگزاری انتخابات برای تعیین دو بازرس این موسسه برگزار شود.
غلامرضا تبریزی از هفته نامه اصلاح و علی همرنگ از هفته‌نامه پیک شمال بازرسان فعلی خانه مطبوعات گیلان هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول