اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان خبر داد:

تجمع 200 گردان بسیج در خوزستان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان از تجمع بیش از 200 گردان بسیج در خوزستان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

تجمع 200 گردان بسیج در خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن شاهوار پور ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در اهواز اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج در استان خوزستان بیش از 200 گردان بسیجی در سطح استان خوزستان گردهم جمع می‌شوند.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری این تجمع گفت: این تجمع نشانی از اقتدار بسیج در خوزستان خواهد بود و برای برگزاری این مراسم برنامه‌ریزی‌های دقیقی شده است.
شاهوارپور افزود: این برنامه‌ها به طور عمده با رویکرد فرهنگی، اجتماعی، بصیرتی و آمادگی دفاعی در نواحی مختلف، حوزه‌ها، پایگاه‌ها و کانون‌های بسیج در سطح استان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در استان گفت: این برنامه‌ها در سطح رده‌های مختلف سپاه و بسیج در استان برگزار می‌شود.
 وی همچنین با اشاره به روزشمار هفته بسیج در این استان اظهار داشت: روزهای نخست تا پایان هفته بسیج در سال جاری به ترتیب با عناوین بسیج، اخلاق و معنویت، بسیج سازندگی و خدمات‌رسانی، بسیج، جهان اسلام انتظار، بسیج جوانان و اقتدار و بسیج و امر به معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان افزود: بسیج در شرایط کنونی از وضعیت بسیار خوبی در کشور برخوردار است و برنامه‌های در نظر گرفته شده در سال‌جاری برای این هفته در راستای بصیرت‌افزایی در نظر گرفته شده‌اند.
شاهوارپور در ادامه با تشریح برخی برنامه های هفته بسیج در خوزستان، تجمع 200 گردان بسیج در سطح استان با هدف نمایش اقتدار این نهاد، افتتاح پروژه های عمرانی، تجلیل از رزمندگان پیش کسوت، برگزاری مسابقات ورزشی، فتح 11 قلعه در شمال استان، برگزاری 64 یادواره شهید، غبارروبی 37 مزار شهدا، برپایی 33 مورد اردو و ایجاد 116 ایستگاه صلواتی را در این راستا برشمرد.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان تاکید کرد: تلاش شده است تا برای برگزاری باکیفیت این برنامه‌ها برنامه ریزی زیادی شود و در این باره با دقت نظر رفتار خواهد شد.
 وی با بیان اینکه بسیج مجموعه ای کمک کار و همراه نظام مقدس جمهوری می‌باشد اظهار داشت: این نهاد در صدد است تا با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، در ابعاد مختلف از جمله علمی، دفاعی، سازندگی و تربیتی، همواره نقشی تاثیر گذار و مهم در معادلات کشوری و بین‌المللی ایفا کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول