اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارائه خدمات صورت گرفت؛

استقرار میز خدمت در سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از استقرار میز خدمت در همه ساختمان‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد.

استقرار میز خدمت در سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، حمید صدری اظهار داشت: میز خدمت با هدف ارائه خدمات به موقع و موثر و تکریم ارباب رجوع در سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان زنجان مستقر شد.
وی افزود: در راستای اجرای بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات سازمان و نیز ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن میز خدمت مستقر شده است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: با ایجاد میز خدمت، ضوابط، مقررات گردش کار و فرآیند زمان انجام هر یک از وظایف مرتبط با ارباب رجوع در اختیار مراجعین قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به شرح وظایف اعضای میز خدمت افزود: ارائه اطلاعات و راهنمایی لازم به مراجعان در ارتباط با امورات اداری، دریافت مدارک و درخواست‌های مراجعین، انجام امور و درخواست‌های متقاضیان در صورت امکان، در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعین، دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذی‌ربط و اعلام آن به مراجعین و هدایت مراجعین با واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری و پس از انجام هماهنگی با واحد اقدام کننده ذی‌ربط از خدمات میز خدمت است.
گفتنی است، میز خدمت در سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان با انتصاب کمال علی محمدی و مریم نوروزی به ترتیب در ساختمان شهید پیر محمدی ( بازرگانی سابق) و ساختمان شهید بسطامیان (صنایع و معادن سابق) فعالیت خود را آغاز کرد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول