اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دلفان:

بسیج نیروی کارآمد در تمام عرصه‌ها است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دلفان گفت: بسیج نیروی کارآمد در تمام عرصه‌ها است.

بسیج نیروی کارآمد در تمام عرصه‌ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، حجت‌الاسلام محمد تقی صرفی‌پور صبح امروز در جلسه‌ شورای اداری ضمن گرامیداشت هفته‌ بسیج و شهدای بسیجی، تفکر بسیجی را یادگار حضرت امام دانست و گفت: در صورتی که این تفکر در نظام حاکم شود، برای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی مشکلی پیش نمی‌آید.
وی با بیان اینکه بسیج چه در هشت سال دفاع مقدس و اکنون نیز در هر عرصه‌ای‌ پیروز هستند، تصریح کرد: بسیج با حضور در عرصه‌های نظامی، اجتماعی، علمی و سیاسی پشتوانه نظام بوده و خواهند بود.
صرفی‌پور افزود: در سال جهاد اقتصادی، روحیه‌ اخلاص و بسیجی لازم و ضروری است.
امام جمعه دلفان گفت: بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند حمایت مسئولان است و مسئولان ضمن حمایت می‌طلبد برای استخدام در ادارات بسیج را در اولویت قرار دهند.
وی از کم رنگ بودن حضور بعضی از مسئولان در مراسم‌ها و نماز جمعه در این شهرستان انتقاد کرد و از آن‌ها خواست با حضور در مراسم‌ها دینی و نماز جمعه چهره‌ایی مطلوب در بین مردم داشته باشند و به مردم بسیجی‌وار خدمت کنند.
در ادامه فرماندار دلفان با گرامیداشت عید غدیر گفت: این یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است و اگر غدیر نبود نظام اسلامی هم نبود.
حجت الله نصیری‌پور با اشاره به اتفاق غدیر که بر خلاف دیدگاه دشمنان که فکر می‌کردند بعد از رحلت پیامبر اسلام از بین می‌رود، اظهار داشت: اما با غدیر که علی (ع)جانشین پیامبر شد، اسلام را زنده نگه داشت و بعد از رحلت امام خمینی(ره) با انتخاب مقام معظم رهبری هم غدیر دومی اتفاق افتاد و اسلام همچنان زنده نگه داشته شده است و به عنوان الگویی جهانی در مسیر والایی خود در حرکت است.
نصیری‌پور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: بسیجیان بدنه‌ فعال کشور هستند و تنها افتخارم این است که بسیجی هستم و هرکجا نظام نیاز داشته باشد خدمت می‌کنم.
فرماندار دلفان بسیج واقعی را مقام معظم رهبری دانست و افزود: در بسیج چیزی جز خلوص نمی‌بینم.
وی با گرامیداشت هفته‌ بسیج، گردهمایی عاشقان هم‌زمان با سراسر کشور در پنج آذر، برگزاری یادواره‌ شهدا، تجلیل از بسیجیان در همه‌ ادارات و غباررویی گلزار شهدا را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
فرماندار دلفان اعزام تیم‌های امدادی و خدمات به مناطق محروم، ارائه ویزیت رایگان در برخی از مراکز درمانی و تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.
نصیری‌پور از مسئولان خواست نسبت به آزادسازی نیروهای بسیجی در ادارات برای حضور در برنامه‌های این هفته اقدام کنند.
وی ضمن قدردانی از مسئولان این شهرستان برای همکاری در سرشماری که به خوبی صورت گرفت، گفت: جمعیت کلی شهرستان را 143هزار و 554 نفر در قالب 35 هزار و 347 خانوار شهری و روستایی اعلام کرد.
فرماندار دلفان یادآورشد: از این تعداد 60 هزار و 234 نفر شهری و 83 هزار و 320 نفر روستایی هستند که رشد در شهر یک و دو دهم درصد و در روستاها نیم بوده است.
نصیری‌پور رشد مردان نسبت به زنان شهری را 680 نفر و در روستاها 575 نفر دانست.
در پایان جلسه از زحمات فتحی مدیر جهاد کشاورزی ملکی‌نژاد کمیته امداد و کریمی تربیت بدنی تقدیر و تشکر شد و جواد احمد‌پور به عنوان مدیر جهاد کشاورزی، داریوش نعمتی رئیس کمیته امداد و هوشمند احمدیان مدیر تربیت بدنی دلفان تودیع و معارفه شدند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول