اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد:

بهره‌برداری از 30 پارک کودک محله‌ای در برازجان

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان از بهره‌برداری از 30 پارک کودک محله‌ای توسط شهرداری برازجان خبر داد.

بهره‌برداری از 30 پارک کودک محله‌ای در برازجان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی صبح امروز در آیین افتتاح چند طرح عمرانی در شهر برازجان اظهار داشت: پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری برازجان در دست اجراست و برای تکمیل این طرح‌ها برنامه‌ریزی مناسبی توسط شورا و شهرداری صورت گرفته است.
وی افزود: حمایت فرماندار دشتستان و مدیران ارشد استانداری از شهرداری‌ها بسیار ارزش و اهمیت دارد و ما را در دسترسی به اهداف مورد نظر امیدوار می‌کند.
شهردار برازجان از اجرای 33 پروژه عمرانی از محل اعتبارات تملک دارایی استان و شهرستان در شهر برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای اجرای به موقع و مناسب این طرح‌ها از همه امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی شهرداری بهره می‌بریم.
حسین‌آبادی تصریح کرد: اولویت ما در اجرای پروژه‌ها تسهیل در امر ترافیک شهری، زیبا سازی و توسعه فضای سبز شهری است و برای رضایت خاطر شهروندان و افزایش رفاه و امنیت این عزیزان تمام توان و ظرفیت شهرداری را به خدمت گرفته‌ایم.
وی همچنین از بهره‌برداری از 30 پارک کودک محله‌ای توسط شهرداری برازجان خبر داد و اذعان داشت: برای نصب وسایل بازی کودک و سایر خدمات رفاهی و تفریحی در 30 پارک محله‌ای این شهر بیش از 400 میلیون تومان هزینه شده است.
شهردار برازجان گفت: نصب مجموعه‌های ورزشی با 130 قطعه در 13 پارک، 500 سطل زباله و 500 نیمکت در سطح شهر و پارک‌ها نیز از جمله کارهای انجام شده در این پروژه‌هاست.
حسین‌آبادی یادآور شد: شورای اسلامی برازجان با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی برای رشد و پیشرفت شهر تلاش و فعالیت می‌کند و همکاری همه دستگاه‌ها نیز در توفیقات شهرداری تاثیرگذار بوده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول