اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنگ ولایت در برازجان نواخته شد

خبرگزاری فارس: در آستانه عید بزرگ غدیر خم، زنگ ولایت در مدارس شهر برازجان طنین‌انداز شد.

زنگ ولایت در برازجان نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان آموزشگاه فرزانگان برازجان اظهار داشت: ولایت فقیه یک نعمت ارزشمند برای امت اسلامی است و تبعیت از ولایت فقیه رمز سربلندی است.
بخشعلی دهقایدی افزود: انتخاب امام علی(ع) به عنوان ولی و جانشین پیامبر اسلام(ص) نیز یک رویداد بی‌نظیر در تاریخ اسلام است و رسالت پیامبر(ص) در این روز بزرگ تکمیل شده است.
وی اضافه کرد: پیروی و حمایت همه مسلمانان و شیعیان بر ادامه راه ولایت و امامت امری مهم و واجب است و در دوران غیبت امام عصر(عج)، تبعیت از ولایت فقیه زمان بر مسلمانان واجب است.
معاون فرماندار دشتستان یادآور شد: امروز تمام موفقیت‌های ایران اسلامی در سایه ولایت فقیه به دست آمده و دشمنان با وجود ولایت فقیه قدرت تضعیف ایران اسلامی را ندارند.
دهقایدی اظهار داشت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی نیز بارها اثبات کرده‌اند که پشت سر ولایت فقیه ایستاده‌اند و هیچ زمانی دست از حمایت از نظام اسلامی و ولی فقیه برنمی‌دارند و در نهم دی ماه 88 این امر به جهانیان ثابت شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان نیز در این مراسم گفت: مهم‌ترین کار و رسالت 23 ساله پیامبر (ص)، در واقع معرفی حضرت علی (ع) به عنوان جانشین و ادامه دهنده رسالت خود بوده است.
عباسعلی اسدی افزود: پیامبر اسلام (ص) مسیر دنیا را با معرفی علی (ع) تغییر داد و عید غدیر خم به عنوان یک روز تاریخی و مهم در اسلام ثبت شد.
وی اضافه کرد: از جوانان و دانش‌آموزان انتظار داریم همواره از ائمه اطهار(ع) الگوبرداری کنند و راه ولایت را ادامه دهند و دشمنان را ناکام سازند.
در این برنامه همچنین مقالاتی با موضوع ولایت و غدیر توسط تعدادی از دانش‌آموزان قرائت شد.
در پایان مراسم زنگ ولایت نواخته شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول