اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد:

نصب 4600 علمک گاز در برازجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از نصب 4600 علمک گاز در برازجان خبر داد.

نصب 4600 علمک گاز در برازجان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلام‌عباس حسینی ظهر امروز در بازدید از شبکه گازرسانی در دشتستان اظهار داشت: شرکت گاز استان بوشهر در دو سال اخیر در تمام شهرستان‌ها فعال است و هم‌اکنون در 9 شهرستان استان بوشهر شاهد گازرسانی به مردم هستیم.
وی افزود: علاوه بر شهرها و روستاهای بزرگ، در روستاهای کوچک نیز عملیات گازرسانی تداوم خواهد داشت و انتظار داریم با همراهی سایر مسئولان و بویژه شهرداران و دهیاران شاهد بهره‌برداری از گاز در مناطق مختلف باشیم.
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو سوم شهر برازجان گازدار نشده و در صورت
همکاری و مساعدت شهرداری برازجان تا دو سال آینده تمام محلات شهر برازجان گازدار می‌شوند.
حسینی اضافه کرد: تا الان حدود 110 کیلومتر از محلات شهر برازجان دارای شبکه گاز هستند که از این میزان 60 کیلومتر آن دارای گاز شهری هستند و از گاز شهری استفاده می‌کنند.
وی از نصب 4600 علمک گاز در برازجان خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری شاهد اشتراک‌پذیری 1250 خانوار برازجانی از گاز خانگی بوده‌ایم که این میزان تا پایان سال افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در ارتباط با گازرسانی به مناطق ارم و بوشکان نیز گفت: طرح‌ها و نقشه‌برداری گازرسانی به این مناطق انجام گرفته و الان پیگیر اختصاص بودجه از سوی شرکت ملی گاز و اعلام ردیف بودجه برای اجرای طرح هستیم.
حسینی بر همکاری مردم در اشتراک‌پذیری گاز نیز تاکید داشت و اذعان داشت: بدون همکاری مردم به هیچ موفقیتی نمی‌رسیم و از مردم انتظار همکاری بیشتری داریم.
شهردار برازجان نیز گفت: ما تمام تلاش خود را در اجرای پروژه‌های گازرسانی در شهر برازجان به عمل می‌آوریم و از تمام پتانسیل موجود استفاده می‌کنیم.
کریم حسین‌آبادی بیان کرد: ترمیم حفاری‌های مربوط به گازرسانی و آبرسانی از مهم‌ترین مسایل در شهر است که با همکاری و تعامل دوجانبه مرتفع می‌شود و شهرداری برازجان بیشترین سطح همکاری را با ادارات گاز و آب دارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول