اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نقده:

اساس تشکیل بسیج آگاهی و بصیرت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نقده گفت: آگاهی از ارزش‌ها و دفاع از آرامان‌های انقلاب اسلامی و بصیرت دینی اساس تشکیل بسیج است.

اساس تشکیل بسیج آگاهی و بصیرت است
حجت‌الاسلام محمد حیدری‌زاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اساس تشکیل بسیج، اظهار داشت: بسیج بعد از فعالیت در عرصه دفاع از مرزهای کشور، اکنون باید در عرصه دفاع از فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و مبارزه با جنگ نرم و تهدیدات فرهنگی دشمنان پیشگام باشد.
وی افزود: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی رسیدن به استقلال سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود که بسیج با فعالیت در تمام این عرصه‌ها، این آرمان را محقق کرده است.
این مسئول با اشاره به تبلیغات منفی دشمنان بر علیه ارزش‌های ایرانی و اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمن اکنون با وارد شدن در عرصه مجازی تبلیغات منفی و ضد اسلامی خود را به انجام می‌رساند که مقابله با این تهدیدات، لزوم وارد شدن در این فضا و تبلیغات دینی موثر در فضای مجازی را می‌طلبد.
حیدری‌زاد گفت: تعبیر امام خمینی (ره) از بسیج با عنوان شجره طیبه از پیوند بسیجیان با ولایت و گام برداشتن در راه دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب نشات گرفته است.
وی افزود: بسیج نهادی اجتماعی است که با هدف پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به وجود آمده است.
این‌ مسئول تلاش در عرصه‌های علمی و انرژی هسته‌ای، استقلال علمی و اقتصادی، مبارزه با تهدیدات دشمن، نوآوری در تمام عرصه‌ها، نشر ارزش‌ها و دفاع از آرمان‌ها و ایجاد بیداری اسلامی را از ماموریت‌های بسیج عنوان کرد و گفت: بسیجیان با آگاهی و بصیرت و بر اساس عقلانیت و منطق در مسیر دفاع از مبانی دینی و اسلامی قرار گرفته‌اند و با گام برداشتن در این مسیر روحیه ایثار و ازخود گذشتگی در راه آرمان‌های میهن اسلامی و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری را اساس  کار خود قرار داده‌اند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول