اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خواستار شد؛‌

راه‌اندازی معاونت ادارات ستاد امر به معروف در شهرستان‌ها

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اجتماعی و معاون ادارات و کارخانه‌ها در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان خواستار راه‌اندازی معاونت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تمامی شهرستان‌ها شد.

راه‌اندازی معاونت ادارات ستاد امر به معروف در شهرستان‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،‌ حسن حائری ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادارات و کارخانجات استان به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: با توجه به حوادث اخیر و توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی،‌ نقش و جایگاه رهبری، روز به روز محکمتر احساس می‌شود.
وی افزود: در حالی که دشمنان بر سست کردن پایه‌های ولایت فقیه در کشور ما تلاش می‌کنند، ‌اقتدار رهبری بیشتر احساس می‌شود و مردم به خوبی نقش رهبری را در غیبت امام زمان درک کرده‌اند.
معاون ادارات و کارخانه‌ها در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، تأکید کرد: اعضای ستاد احیا باید به عنوان سربازان ولایت با تهاجم فرهنگی مقابله کنند.
وی افزود: وظیفه اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین ستاد صیانت به عنوان سربازان ولایت این است که تهاجم دشمن را شناسایی و برای آن راهکار ارائه دهند و مقام معظم رهبری نیز بر این مهم تأکید فراوان دارند.
حائری با بیان اینکه هر کس در حیطه کار خود تکلیف، تعهد و رسالتی بر عهده دارد که باید به آن عمل کند، بیان کرد: ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی باید درباره این هفته و نامگذاری روزهای آن در ادارات سخنرانی کنند.
معاون ادارات و کارخانه‌ها در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، بیان کرد: در هفته احیا از ادارات و سازمان‌هایی که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر نسبت به سایر دستگاه‌ها، دوره‌های آموزشی و فعالیت‌های فرهنگی برگزار کردند، تقدیر می‌شود.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان خواستار تلاش شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان در راستای اشاعه فرهنگ این مبحث مهم، با پرهیز از تکرار اقدامات و انجام هزینه‌های غیر ضروری شد.
حائری افزود: ادارات از ظرفیت مناسبی برای تحقق این موضوع برخوردار بوده و جایگاه خوبی برای انجام اقدامات مثبت و سازنده دارند.
معاون امور ادارات و کارخانجات ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان همچنین با تشریح برنامه‌های این ستاد در دهه احیا، تاکید بر تذکر لسانی، از منویات رهبر معظم انقلاب را محور غالب این برنامه‌ها عنوان کرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول